• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402112920705
  • خبرنگار : 71610

رسوایی رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ

رسوایی رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ

رئیس رژیم صهیونیستی در تلاشی ناکام سعی کرد برای فریب افکار عمومی جهان کتاب یک نویسنده مصری درباره «نابودی یهودیان» را به جای کتاب تالیف شده توسط جنبش حماس جا بزند اما رسوا شد.

به گزارش ایسنا، « اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی دو نسخه از کتابی را در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ ارائه کرد که به ادعای وی توسط نیروهای رژیم اشغالگر در نوار غزه یافت شده است.

هرتزوگ مدعی شد که موضوع این کتاب «نابودی یهودیان» بوده و توسط «محمود الزهار» از رهبران جنبش حماس تالیف شده است.

هرتزوگ هر دو نسخه از این کتاب را به عنوان شاهدی بر قصد حماس برای هدف قرار دادن و نابودی یهودیان و اینکه آنها چه برنامه‌های درسی را به ساکنان نوار غزه می‌آموزند، به حاضران در کنفرانس نشان داد، اما رسوایی که برای وی و رژیم صهیونیستی رقم خورد این بود که این کتاب در اصل هیچ ارتباطی با الزهار نداشته و در غزه نیز کشف نشده است.

طبق گزارش وبگاه «عربی۲۱» این کتاب متعلق به یک نویسنده مصری به نام «ابو الفداء محمد عزت محمد عارف» است که آن را در حدود سال ۱۹۹۰ نوشته و در جده عربستان سعودی چاپ شده است و نویسنده هیچ ارتباطی با جنبش حماس ندارد.

عربی۲۱ در این باره نوشت: نکته جالب‌تر کتابی که هرتزوگ ارائه کرد این است که این کتاب در کتابخانه رسمی اسرائیل است و یکی از آثار آن محسوب می‌شود و در تالارهای آن برای مطالعه و مشاهده موجود است.

در پی جستجوی عربی۲۱ در کتابخانه رسمی رژیم صهیونیستی تایید شد که کتاب از قبل در آنجا وجود داشته و حاوی کارتی شامل جزئیات و اطلاعات نویسنده، سال انتشار و محل چاپ است.

عربی ۲۱ همچنین تصاویری از جستجوی خود در سایت کتابخانه رسمی رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است.

رسوایی رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ

رسوایی رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ

مقامات رژیم صهیونیستی که به دلیل جنایات وحشیانه در غزه با موج شدیدی از انتقادهای بین‌المللی در سطح مردمی و رسمی مواجه هستند، تلاش می‌کنند تا از هر دستاویزی برای توجیه این جنایات استفاده کنند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت گرفته و بیش از ۲۸ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۲۹ ۱۵:۱۵

لعنت خدا بر صهیونیست های وحشی کودک کش وتمام حامیانشان و تمام اوامل و ترفدارانشان...متعسفانه برخی ازخاب سیاسی این نوکر و سگ وفادار اسرائیل وآمریکا ی جنایت کار و تروریست هستند وکلی به کشور عزیزمان ایران لطمه وارد مردند واین نفوذیان دشمن هیچ وقت محاکمه نشدند وفقط جنایت میکنند به حق مردم وکشور ایران این دوتابعیت های ملعون فاسد...لعنت خدا بر اسرائیل وصهیونیست...

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۲۹ ۱۶:۵۹

بنام خدا برای همه روشن است که دروغ، تحریف و فریب افکار عمومی راهبرد ثابت رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و به طور کلی نظام سلطه است. اما مهمتر این است که بدانیم آنها این کار را اغلب به طور نامحسوس و با نفوذ در ذهن ناخوداگاه عموم مردم انجام می دهند، طوری که حتی بعضی از روشنفکران و دانشمندان ناخواسته در راستای اهداف ضد بشری گروه مذکور می نویسند و فعالیت می کنند.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۳۰ ۰۱:۱۷

امروز باید با عقل ودرایت تمام باچشم وگوش باز به مسائل نگاه کردوتجزیه وتحلیل کردهرانچه رادید وشنید نباید باور کردشیطان همیشه به فکر فریب افکارعمومی است باهمین سیاست کارش رو پیش میبردشیاطینی مثل امریکاانگلیس واسرائیل همیشه به همین شیوه عمل میکنن راستی وصداقت براشون معنی نداره چون ازمشرکین خداوند هستندخداوند لعنت کند این سه کشور شیطان صفت را که تمام دنیا رابه جون همدیگه میندازه واب گل الود میکنه که خودش ماهی بگیره

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۳۰ ۰۱:۴۹

نفرین خدا بر جنایتکاران غربی و خودفروخته های حکمران بعضی از کشورهای عربی که ندای ملتهای ازاده خودرا نادیده گرفته و برای چاپلوسی و خدمت به دور اربابان غرب خود میگردند دیگر بس است خودتان را خوار نکنید وجدانهای خفته شما کی بیدار میشود غرب به شخص شما نیاز ندارد منابع شما را به غارت نیبرند پادشاه اردن را کسی درغرب تحویل نگرفت و بقول معروف برای آن تره هم خورد نکردند. ان شاء الله جانیان امریکا و نوکرانش مجازات خواهند شد. چوب خدا صدا ندارد بخورد دوا ندارد.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۳۰ ۰۱:۴۹

رژیم صهیونیستی و آدم‌های کثیف و نجسی که درفلسطین اشغالی آورده شده اند هیچ کدام یهودی نیستند همه شان از کشورهای غربی وآمریکای جنایت کار وانگلیس منافق هستند اسرائیل اصلا در تاریخ بشریت وجود ندارد کشوری بنام اسرائیل وجود ندارد الهی یا ربلعالمین رژیم صهیونیستی را نابود کند انشالله

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۳۰ ۰۱:۵۴

رژیم صهیونیستی در اصل برای آمریکایی جنایت کار وغربی های ظالم وحشی یک پایگاه نظامی برای پیشبرد اهداف کثیف و وحشیانه شان در کشور مظلوم فلسطین عزیز مان ایجاد کرده اند الهی یا ربلعالمین رژیم صهیونیستی را نابود بگرداند انشالله

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۳۰ ۱۰:۰۱

واسه این غاصبهای کودک کش اصلا رسوایی وبی آبرویی معنی نداره.خودشون هم از همه بهترمیدونن که این کتاب نویسنده اش کی بوده.کارشون همینه.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۳۰ ۱۳:۲۲

نفرین ابدی خداوند براسراییل کودک کش آمریکای جهانخوار وهمه حامیان اسرائیل جنایتکار

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۳۰ ۱۷:۴۱

صحبت. امام. خمینی منطبق. با. آیات. قرآن. است فرمود. اسرائیل. محو. محو می‌شود شکی. در کلام آن. معصوم وآیات. قرآن نیست