• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112920765
  • خبرنگار : 50377

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضور در انتخابات نمایش اقتدار کشور است

حضور در انتخابات نمایش اقتدار کشور است

ایسنا/مازندران رئیس تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه حضور در انتخابات باید نمایش قدرت باشد، گفت: چراکه دشمنان‌ تلاش دارند به نظام ضربه بزنند و ما باید با درایت و بصیرت مانع این ضربه شویم و به اقتدار کشور کمک کنیم.

آیت الله صادق آملی لاریجانی امروز در بازدید از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه، مایه خرسندی است که با تلاش‌های مستمر امروز بخش قابل توجهی از نیاز ما در زمینه کاغذ در داخل کشور تامین می‌شود، اظهار کرد: مساله اتکا به تولید داخل یک مسئله عمومی است.

وی افزود: در فضای تحریم که دشمنان با همه ابزار و توان محدودیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند باید استقلال در تولید داشته باشیم.

آیت الله لاریجانی با اشاره به اینکه به‌رغم همه محدودیت‌های موجود در چوب و کاغذ مازندران، تولید در این واحد سلولزی در واقع نوعی جهاد است، یادآور شد: با کمک دستگاه‌های اجرایی مشکلات ارزی و مواد اولیه این واحد تولیدی باید برطرف شود تا این مجموعه در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: رهبری بر استقلال در تولید و این مساله مهم تاکید داشتند و کتاب‌های درسی مورد استفاده فرزندان ما قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در راستای منطقه آزاد در مازندران برای سه منطقه اشکالاتی وجود داشت که تلاش کردیم؛ برای مصلحت استان از استعدادهای مختلف استفاده شود که مساله عمومی است، اظهار کرد: بحث منطقه آزاد مهم است اما در جنوب کشور به جای صادرات تبدیل به واردات شده است.

این مسئول افزود: موافقت با منطقه آزاد تجاری در مازندران برای تعصب به این استان نیست، تلاش کردیم تا برای مصلحت استان از استعدادهای مختلف استفاده شود.

آیت‌الله لاریجانی با تاکید براینکه لازم است با کمک دستگاه‌های اجرایی مشکلات ارزی و مواد اولیه صنایع چوب و کاغذ مازندران برطرف شود و این مجموعه در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد، گفت: اگر برای سرمایه گذاری در مازندران تلاش شود به وضعیت اقتصادی استان کمک خواهد شد.

 عضو مجلس خبرگان رهبری به عقب ماندگی مازندران در هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی در استان اشاره کرد و افزود: هیچ کجا به این وسعت آب روان قابل استفاده همچون مازندران نداریم ‌که بخش قابل توجهی به هدر می‌رود.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: تنها۱۵ درصد آب شرب ما از آب‌های سطحی تامین‌ می‌شود، باید مدیران را قانع کنیم تا بیشتر به مازندران برسند که این استان توان بالایی در ارتقای اقتصادی و گردشگری دارد این ظرفیت برای کشورهای همسایه مطلوب است.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد:

کارخانه چوب و کاغذ باید مورد توجه مدیران ارشد استان و کشور باشد و با  قدمی که بر می‌دارید حسنه در واقع در ارتقای نظام و تقویت انقلاب تلاش دارید که هر چه به این انقلاب کمک کنیم، عبادت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha