• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112920785
  • خبرنگار : 50614

مدیر مخابرات منطقه مطرح کرد

پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه خراسان رضوی در زمان رای‌ گیری

پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه خراسان رضوی در زمان رای‌ گیری

ایسنا/خراسان رضوی مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت ارتباطات در فرآیند انتخابات، تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه و تیم‌های عملیاتی جهت رفع اشکالات احتمالی در شبکه ثابت و سیار پیش‌بینی و هماهنگی لازم انجام شده است.

حسن اروجی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با اقدامات شرکت مخابرات استان در راستای برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس، اظهار کرد: با توجه به فرآیند برگزاری انتخابات که احراز هویت شخص رای‌دهنده باید به صورت برخط انجام شود، در این راستا با مشخص شدن مکان شعب ثابت و سیار اخذ رای توسط مبادی ذی‌ربط، پوشش‌های ارتباطی در محل شعب اخذ رای بررسی شده و همکاران مخابرات شهرستان‌ها با فرمانداری‌های مربوطه فرآیند بررسی پوشش ارتباطی با دستگاه‌های احراز هویت را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: جلسات فناوری اطلاعات استانداری با حضور اعضا جهت بررسی موارد مربوطه با ستاد انتخابات کشور به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل و مخابرات خراسان رضوی در این جلسات حضوری فعال دارد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش‌های ثابت و سیار مخابرات تصریح کرد: با عنایت به اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات، شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار نقش اصلی در تامین ارتباطات مورد نیاز شعب اخذ رای را دارند، عملیات توسعه و بهینه‌سازی سایت‌های همراه در شهرها و روستاها با جدیت پیگیری شده تا بتوانیم بهترین پوشش را در ایام انتخابات داشته باشیم. البته در زمان برگزاری انتخابات، رومینگ همراه اول با سایر اپراتورها برقرار خواهد شد.

اروجی اضافه کرد: با توجه به اهمیت ارتباطات در فرآیند انتخابات، تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه و تیم‌های عملیاتی جهت رفع اشکالات احتمالی در شبکه ثابت و سیار پیش‌بینی و هماهنگی لازم انجام شده است.

وی در مورد تعهدات مخابرات استان در راستای تفاهم‌نامه اخیر شرکت مخابرات با معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: کلیه فرمانداری‌های استان به جز تعدادی از شهرستان‌ها که جدیدا ارتقاء داشته‌اند، به فیبر نوری متصل شده‎‌اند؛ همچنین جهت اتصال بخشداری‌ها به شبکه فیبر نوری و مطابق با مفاد تفاهم‌نامه تعداد ۸۳ بخشداری در دستور کار قرار گرفته که طرح‌های مربوطه تهیه و ملزومات لازم از قبیل فیبر نوری تخصیص داده شده است. در حال حاضر فیبر نوری ۴۱ بخشداری آماده بهره‌برداری و الباقی در دست اقدام می‌باشد که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با حکم استاندار به عنوان عضو کمیته فناوری اطلاعات انتخابات استان منصوب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha