• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402112920842
  • خبرنگار : 50060

مدیرعامل مخابرات ایران:

علم و دانش در حوزه ICT ضرورت پیشرفت کشور است

علم و دانش در حوزه ICT ضرورت پیشرفت کشور است

ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران مخابرات منطقه قزوین گفت: علم و دانش در حوزه ICT کشور ضرورت پیشرفت در تمامی حوزه‌های علم و صنعت است و زنجیره دانش، پژوهش، نوآوری و فناوری توسعه پایدار در کشور را تضمین می‌کند.

مجید سلطانی روز یکشنبه ۲۹ بهمن در جریان سفر به استان قزوین و دیدار با مدیران استانی مخابرات منطقه که با حضور مدیران ارشد مخابرات برگزار شد، اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ و فناوری اطلاعات در کشورهای توسعه یافته و در حال پیشرفت، عمده سرمایه‌گذاری خود را روی صنعت مخابرات انجام می‌دهند و این نشان دهنده  اهمیت صنعت ارتباطات و  ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علم و دانش در حوزه ICT کشور ضرورت پیشرفت در تمامی حوزه‌های علم و صنعت است و زنجیره دانش، پژوهش، نوآوری و فناوری توسعه پایدار در کشور را تضمین می‌کند، بیان کرد: صنعت مخابرات باید فعال باشد تا هم حوزه ارتباطات در بخش‌های زیرساختی توسعه یابد و هم ارزش افزوده برای مجموعه مخابرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های با حجم نیروی انسانی بالا محقق شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، مدیرعامل مخابرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: توازن درآمد و هزینه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها با اجرای طرح‌های خلاقانه، موجب توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور خواهد شد.

وی افزود: یکی از پایه‌های استواری مخابرات و صنعت ارتباطات در کشور، داشتن نیروهای متخصص و متعهد است که علی‌رغم بسیاری از نامهربانی‌ها که موجب مشکلات عدیده‌ای برای کارکنان مخابرات و توسعه شرکت شده است، مقتدرانه و جهادگرانه به ارائه خدمات مخابراتی به آحاد جامعه، می‌پردازند و ما امیدوار هستیم با هوشیاری و تدابیر درست، این شرکت که برای نظام جمهوری اسلامی لنگرگاه بسیار قوی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، زیرساختی و فضای مجازی است، به پیشرفت مورد نظر در ارائه خدمات برسد و با جبران کاستی‌های موجود، انگیزه بیش از پیش به مجموعه همکاران تزریق کند.

سلطانی در بخشی از دیدار با مدیران مخابرات قزوین تصریح کرد: تغییرات در روش‌ها و تسریع در به ثمر نشستن کارها، منجر به تحول شده و خروجی آن، خدمات مطلوب و ارائه محصول مورد نیاز مشتری خوهد بود و این مهم، با تلاش در ارائه محصولات با کیفیت به مشتری، ایجاد بازار رقابت در عرصه کسب و کار را به پویایی می‌رساند و همگی ما به‌رغم داشتن سهم بازار مطلوب باید بر اهمیت این موضوع واقف باشیم تا از این بازار عقب نمانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین بر ضرورت حفظ و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد و گفت: این شرکت با توسعه فیبر نوری و نوسازی تجهیزات شبکه سعی در ارائه خدمات با کیفیت دارد تا رضایت مشتریان سراسر کشور را در دریافت بهترین سرویس‌های مبتنی بر خدمات نسل‌های نوین ارتباطی فراهم سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha