• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112920971
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

تکمیل ۵۰ پروژه عمرانی ورزشی در یک سال

تکمیل ۵۰ پروژه عمرانی ورزشی در یک سال

ایسنا/اصفهان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ۱۴۰ پروژه راکد و ۱۲۶ پروژه نیمه‌تمام داشتیم. با تلاش‌های شبانه روزی و لطف مسئولان عالی رتبه تمامی اعتبارات لازم جذب شد و در تمام پروژه‌ها تزریق شد. در مجموع ۵۰ پروژه از سال گذشته تا کنون تکمیل شده است.

جواد محمدی، شامگاه امروز (یکشنبه، ۲۹ اسفند ماه) در نشست خبری مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در آستانه هفته جوان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: در برنامه‌های دهه فجر بالغ بر چند هزار برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار شد. ۲۴ پروژه فنی مهندسی عمرانی تکمیل و افتتاح شد، همچنین تعدادی پروژه راکد نیز عملیاتی و تکمیل شد. در کل از ابتدا فعالیت بنده ۲۵۶ پروژه داشتیم که ۱۴۰ پروژه راکد و ۱۲۶ پروژه نیمه‌تمام داشتیم. با تلاش‌های شبانه روزی و لطف مسئولان عالی رتبه تمامی اعتبارات لازم جذب شد و در تمام پروژه‌ها تزریق شد. در مجموع ۵۰ پروژه از سال گذشته تا کنون تکمیل شده است.

وی افزود: در حوزه ورزشی نیز اقدامات بسیاری مانند میزبانی، تجلیل از قهرمانان، اعزام ورزشکاران و... انجام شد که نمونه آن مسابقات آسیایی هانگژو بود.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین ادامه داد: ۵۴ نماینده از اصفهان در آسیا و پاراآسیا حضور داشتند که دو برابر سرانه استان در کشور حضور داشتند. این موضوع در بحث مدال‌اوری بیش‌تر نیز به چشم می‌آید. قول‌هایی داده بودیم که بلافاصله پس از مسابقات آسیا انجام شد. دوره‌های آموزشی و همایش‌ها نیز به صورت زنجیروار برگزار می‌شوند.

محمدی همچنین با اعلام اینکه ورزش بانوان اصفهان نیز به عنوان رتبه نخست کشور دست یافته که مجموعه‌ای از فعالیت تمام مسئولان استان است، یادآور شد: حدود ۳۴ هیئت ورزشی با سرپرست بود که تا امروز ۲۴ مجمع انتخاباتی برگزار شده و با اقدامات قانونی مابقی نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

او همچنین در حوزه جوانان تصریح کرد: رویدادهای مختلف ملی، کارگاه‌ها و دستورالعمل‌های تکلیفی در سراسر استان پیگیری شده است. پیگیری و تکمیل خانه‌های جوان نیز در نیمه اول سال ۱۴۰۳ این حدود ۸ خانه در شهرستان‌ها نیز تقدیم شود. همچنین ۱۴ شبکه پیگیری تاسیس شده که یکی از آن‌ها در اصفهان بوده است. بالای ۳۰۰ سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در سطح استان فعال هستند. با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده، درگاه‌های صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های از مرز ۲ هزار مجوز عبور کرده و اتفاقات خوبی افتاده است.

مدیر کل ورزش اصفهان خاطر نشان کرد: بیش از هزار برنامه در پهنه استان در حوزه جوانان در نظر گرفته شده است. همچنین جشن بزرگ روز جوان را با مشارکت دستگاه‌های عضو ستاد سازماندهی جوانان روز چهارشنبه دوم اسفند ماه از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: برای اولین بار نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد که وظیفه ما را سنگین‌تر از قبل کرده است. همچنین نخستین جشنواره خیران ورزش‌یار را داشتیم. برخی اماکن ورزشی استان نیز بر اساس قانون مدیریتش را به هیئت‌های ورزشی داده شد تا فضایی برای گسترش و توسعه فعالیت‌ها ایجاد شود.

مدیر کل‌ ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی اداره کل برای المپیک پیش رو، یادآور شد: ستاد بازی‌های المپیک در اداره کل تشکیل شده که بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است. امیدوارم سهمیه‌ها افزایش یافته و ورزشکاران استان نیز هنوز فرصت دارند. هماهنگی‌ها و پیگیری‌ها در دستور کار ستاد است.

محمدی همچنین در خصوص اعزام برخی از افراد اداره کل همراه تیم فوتبال به قطر، تاکید کرد: اداره کل ورزش اصفهان در اعزام هیچ نقشی نداشته، اما با رفتن همکارانمان از اداره کل به شرط رعایت تشریفات اداری مشکلی نداشتیم. کسانی از اداره کل رفته‌اند که هیچ مکاتبه‌ای در خصوص آن انجام نشد. اگر همکاری از ما تشریفات اداری را رعایت کرده باشد با استقبال آن‌ها را بدرقه کردیم.

در پایان تصریح کرد: حدود ۶ هیئت هنوز با سرپرست هدایت می‌شوند که تشریفات اداری در حال برگزاری است و در آینده نزدیک انجام خواهد شد.امسال یکی از سال‌های استثنایی ورزش اصفهان بود و امیدارم در انتخابات پیش رو نیز جامعه ورزش اصفهان همچنان باعث سرافزاری باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha