• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402112920991
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل:

سهمیه نفت سفید شهری و روستایی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد ​ ​

سهمیه نفت سفید شهری و روستایی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد ​ ​

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به اینکه سهمیه نفت سفید ویژه اسفند ماه سال جاری و فروردین ماه سال​۱۴۰۳ خانوارهای شهری و روستایی منطقه اردبیل در کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد، گفت: سهمیه گاز مایع مرحله ۴۴ خانوارهای شهری و روستایی بدون لوله‌کشی گاز طبیعی، ویژه اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۴ کیلو گرم برای هر خانوار است.

سید حجت مدنی با اعلام این مطلب افزود: تمام مشترکین واجد شرایط که فاقد علمک گاز طبیعی هستند می‌توانند با مراجعه به فروشندگان مواد نفتی با زیر ساخت بانکی در بستر الکترونیکی از طریق کارت‌های تعریف شده سهمیه خود را دریافت کنند.

 وی اعلام کرد: میزان سهمیه نفت سفید ویژه اسفند ماه سال جاری و فروردین ماه سال ۱۴۰۳ این منطقه برای خانوارهای  یک تا ۴ نفره ۴۰۰ لیتر و پنج نفر به بالا به میزان ۶۰۰ لیتر است که مهلت استفاده از سهمیه تعیین شده تا  آخر فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعریف شده است.

مدیر منطقه اردبیل خاطرنشان کرد: میزان ذخیره‌سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه اردبیل در وضعیت مطلوبی قرار داشته و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

سهمیه گاز مایع خانوارهای شهری و روستایی منطقه اردبیل اعلام شد

مدنی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سهمیه گاز مایع مرحله ۴۴ خانوارهای شهری و روستایی فاقد لوله کشی گاز طبیعی، ویژه اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۴ کیلو گرم برای هر خانوار است.

وی اظهار کرد: برخی از مصرف کنندگان گاز مایع در سطح استان توسط نواحی تحت پوشش ما شناسایی و به آن‌ها ابلاغ شده است که همانند دیگر فرآورده‌های نفتی جهت تأمین فرآورده مورد نیاز خود در سامانه سدف ثبت‌ نام کنند تا طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به ‌منظور ساماندهی توزیع گاز مایع، شفاف‌سازی عرضه، شناسایی مصرف کنندگان مجاز گاز مایع، جلوگیری از هدر رفت منابع و تامین منافع مردم و دولت به‌صورت کامل اجرا شود.

مدنی یادآور شد: سرپرست خانوارها با مراجعه به عاملین توزیع می‌توانند سهمیه خود را که با زیر ساخت بانکی و بصورت الکترونیکی است، بگیرند.

سهمیه نفت سفید شهری و روستایی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد ​ ​

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha