• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402112921001
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

حقوق ۲۰۰ میلیونی و تولد یک پدیده!

حقوق ۲۰۰ میلیونی و تولد یک پدیده!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال با دستور کار تعیین سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ایران از ساعت یازده امروز (۲۹ بهمن) در دفتر سرپرست فدراسیون والیبال تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال، با اعلام مذاکره مجدد با برخی از گزینه‌های گذشته و آغاز مذاکرات با تعدادی گزینه جدید اظهار داشت: در این مدت با بیش از هشت مربی خارجی جلسات آنلاین داشتیم و درباره شرایط همکاری و برنامه‌های آنها گفت‌وگو کردیم.

دونده ۱۸ ساله ایران: کسب طلای آسیا مثل رویا بود

سجاد آقایی پس از کسب طلای رده بزگسالان آسیا گفت: هنوز سال‌های اول جوانی‌ام است و یک سال تا بزرگسالان دارم. کسب این مدال یک رویا بود.

سجاد آقایی، دونده ۱۸ ساله ایران، در جریان رقابت دوی ۴۰۰ متر قهرمانی داخل سالن آسیا با ثبت رکورد ۴۷.۹۵ ثانیه به مدال طلا دست پیدا کرد.

مناف هاشمی: سهمیه المپیک فصیحی ۹۹ درصد قطعی شده است/ حقوق ۱۵ تا ۲۰۰ میلیونی به المپیکی‌ها

دبیر کل کمیته ملی المپیک، گفت: بر اساس رصدهای صورت‌گرفته ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کرده‌اند بین ۱۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

مناف هاشمی با اشاره به میزبانی خوب ایران در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، اظهار کرد: چهارمین میزبانی ایران در حوزه دوومیدانی است و مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، به همراه همکارانش طی دو ماه گذشته تلاش زیادی داشتند تا میزبانی خوبی برای ۲۶ کشور داشته باشند و نسبت به سه دوره قبل با توجه به تحلیل کارشناسان وضعیت مطلوب است.

واکنش وزارت ورزش به اختلاف خطیر و نکونام

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: المپیک اولویت اول وزارت و تیراندازی نیز جزو ۱۰ رشته اول است.

محمدشروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: جلسه خوب و کاربردی بود. دغدغه هیات‌های استانی را شنیدیم. روسای هیات‌ها در استان‌ها تلاش می‌کنند و با کمبود تجهیزات می‌جنگند و می‌خواهند در مجمع انتظاراتشان را بگویند که این حقی است که باید به روسای هیات‌ها بدهیم. ما در راستای توسعه ورزش و اقتدار ورزش حرکت می‌کنیم. امروز اگر قرعه به نام من افتاده که در این جایگاه نشسته‌ام، فرقی با شما ندارم. به نمایندگی شما عزیزان در معاونت ورزش قهرمانی خدمتگزار هستم.

شجاعی: دوست ندارم جای قلعه‌نویی باشم! / هیچ تیمی در ایران زمین استاندارد ندارد

سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار می‌گوید در ایران هیچ تیمی زمین استاندارد برای تمرین ندارد.

مسعود شجاعی، سرمربی جدید هوادار امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال هوادار اظهار کرد: تقریبا سه بازی است که با تیم هوادار کارم را شروع کرده‌ام و از دو روز پیش به طور رسمی کارم را شروع کرده‌ام. پتانسیل تیم هوادار خیلی بالاست. این تیم ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان دارد. امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی از هوادار باشیم.

فرزانه فصیحی با رکوردشکنی، قهرمان آسیا شد

دونده سرعتی ایران موفق شد با شکست رکورد ایران قهرمان آسیا شود. در دومین روز مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا رقابت ماده ۶۰ متر زنان برگزار شد و فرزانه فصیحی به مقام قهرمانی رسید.

فصیحی در فینال این ماده رکورد ۷.۲۰ ثانیه را ثبت کرد و ضمن شکستن رکورد ملی ایران، قهرمان آسیا شد و به مدال طلا دست پیدا کرد. او در این رقابت برابر با رکورد مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا دوید.

از تاج طلایی روی سر فرزانه تا قعرنشینی پرنده‌های ایران در آسیا

در روز دوم مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا سه مدال برای تیم زنان ایران به دست آمد.

در دومین روز مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا و در بخش زنان رقابت مواد ۶۰ متر، ۴۰۰ متر، پرش سه گام و پرش ارتفاع برگزار شد که در پایان سه مدال برای ایران به دست آمد. فرزانه فصیحی در ماده ۶۰ متر رکورد ۷.۲۰ ثانیه را ثبت کرد و ضمن شکستن رکورد ایران به مدال طلا دست پیدا کرد. رکورد فصیحی برابر با رکورد مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیاست.

جدایی ۱+۳ نفر از تراکتور/ آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر خمس

مدیرعامل باشگاه تراکتور آخرین وضعیت باشگاه در زمینه نقل و انتقالات، تمدید قرارداد و سایر موضوعات مرتبط با تیم را تشریح کرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه در خصوص جدایی برخی بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی، اظهار کرد: باتوجه به هزینه بالای جذب بازیکن خارجی، این بازیکنان باید حداقل یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی باکیفیت‌تر باشند. «آلوارو خیمنز» وینگر اسپانیایی نیم فصل اول تراکتور، بازیکن با استعدادی بود اما نتوانست کیفیت خودش را نشان دهد و به همین دلیل به صورت توافقی با او قطع همکاری کردیم.

پرسپولیس در انتظار تایید وکیل رادوشوویچ

باشگاه پرسپولیس در انتظار تایید نامه مفاصا حساب مالیاتی از سوی وکیل رادوشوویچ‌ است تا پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا باز شود.

چهار روز قبل (۲۵ بهمن) باشگاه پرسپولیس در خبری رسمی اعلام کرد مفاصاحساب مالیاتی بوژیدار رادوشوویچ را دریافت و برایش ارسال کرده است. این خبر درحالی روز چهارشنبه منتشر شد که پرسپولیس در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم می‌رفت و هواداران سرخ امیدوار بودند با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، بتوانند شاهد حضور بازیکنانان جدیدشان در ترکیب باشند، نکته‌ای که عملی نشد اما به راستی چرا هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باز نشده است؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha