• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402113021223
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در دیدار استاندار اردبیل با رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شد؛

اردبیل میزبان مسابقات فوتسال آسیا و اردوهای تیم ملی

اردبیل میزبان مسابقات فوتسال آسیا و اردوهای تیم ملی

ایسنا/اردبیل در دیدار استاندار اردبیل و رئیس هیات فوتبال و مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با رئیس فدراسیون فوتبال اردبیل بعنوان میزبان مسابقات فوتسال آسیا و اردوهای تیم ملی انتخاب شد.

سید حامد عاملی ۳۰ بهمن در دیدار با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشور از آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا خبر داد و گفت: اردبیل با داشتن سالن ۶ هزار نفری استاندارد رضازاده آماده میزبانی این رویداد است.

وی ضمن قول مساعد برای تکمیل زیرساخت های رشته ورزشی فوتبال در استان افزود: رشته ورزشی فوتبال در استان اردبیل در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است و از تیم داری و رشد و توسعه فوتبال در استان به صورت ویژه حمایت می شود و همچنین جهت احداث زمین فوتبال ساحلی با همکاری فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی می کنیم.

مهدی تاج در این جلسه با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان استان به ویژه استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان برای رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل گفت: فدراسیون فوتبال با تمام توان در خدمت رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل است.

وی با اشاره به زیرساخت های رشته ورزشی فوتسال از جمله سالن رضازاده اردبیل ادامه داد: فدراسیون فوتبال از پیشنهاد استاندار اردبیل استقبال می کند و تلاش خواهد شد مسابقات فوتسال بین المللی در اردبیل برگزار شود.

تاج تصریح کرد: با توجه به وضعیت آب هوای اردبیل و مراکز اقامتی مدرن، این استان می تواند میزبان اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال و تیم های باشگاهی باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این جلسه بر راه اندازی زمین فوتبال ساحلی در اردبیل تأکید کرد.

محمدعلی پهناور، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز از حمایت همه جانبه برای برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال در اردبیل خبر داد و بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان زمین های ورزشی فوتبال و سالن های فوتسال را در اختیار ورزشکاران و مربیان رشته فوتبال و فوتسال استان گذاشته است و برای ادامه رشد و توسعه فوتبال و فوتسال استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل هم ضمن قدردانی از حمایت های فدراسیون فوتبال و استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای رشد و توسعه فوتبال و فوتسال استان اظهار کرد: در این دیدار صمیمی بر ساخت زمین فوتبال ساحلی، برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا به میزبانی اردبیل، برگزاری مسابقات جام صفویه در اردبیل، افزایش سهمیه استان اردبیل در مسابقات کشوری و احداث زمین فوتبال در سرعین تأکید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha