• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402113021259
  • منبع : بازار

آگهی فراخوان ارزیابی تأمین‌کنندگان مالی برای اجرای برای بهسازی راه اصلی میاندوآب- شاهین‌دژ-تکاب

آگهی فراخوان ارزیابی تأمین‌کنندگان مالی برای اجرای برای بهسازی راه اصلی میاندوآب- شاهین‌دژ-تکاب

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در نظر دارد برای تأمین بخشی از نیاز مالی پروژه­ برای بهسازی راه اصلی میاندوآب- شاهین دژ- تکاب به شماره طبقه بندی ۱۳۰۳۰۱۶۲۰۹، از تسهیلات مالی که در چارچوب آیین‌نامه اجرایی ماده واحده قانون اصلاح ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب ۱۳۸۷ (به شماره ۶۹۴۵۴/ت۵۰۹۱۳ هـ مورخ ۲۰/۰۶/۱۳۹۳) توسط تأمین‌کننده مالی فراهم می‌شود، استفاده نماید.

آگهی فراخوان ارزیابی تأمین‌کنندگان مالی برای اجرای برای بهسازی راه اصلی میاندوآب- شاهین دژ- تکاب،  مشمول و دارای مجوز ماده واحده قانون اصلاح ماده(۵۶) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(مصوب سال ۱۳۸۷)

  موضوع فراخوان: تأمین مالی برای تکمیل / بهسازی راه اصلی میاندوآب- شاهین دژ- تکاب به شماره طبقه بندی ۱۳۰۳۰۱۶۲۰۹

  بازپرداخت تسهیلات دریافتی: بازپرداخت اصل و سود تسهیلات پس از طی شش ماه از اتمام عملیات اجرایی با تضمین سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و طی مدتی که سازمان یاد شده اعلام می­نماید بازپرداخت خواهد شد.

تبصره:  محاسبه سود، دریافت و بازپرداخت تسهیلات درچارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب ۱۳۶۲ و اصلاحات بعدی آن و با رعایت عقود اسلامی مندرج در آن خواهد بود.

تأمین‌کننده مالی باید مستنداتی اعم از ۱) وجه نقد یا اسناد مالکیت با قابلیت نقدشوندگی بالا ۲) تائید اعتبار غیرمشروط از سوی بانک­ها یا موسسات مالی و اعتباری معتبر ۳) بالاترین درآمد خالص سالیانه در اظهارنامه مالیاتی در یکی از پنج سال گذشته  ۴) ارزش دارائی­های ثابت  ( منقول و غیر منقول ) که دال بر توانایی او در تأمین مالی تسهیلات تعهد شده می باشد را برای بررسی ارایه کند.

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور پس از دریافت مدارک و مستندات نسبت به ارزیابی پیشنهادات اقدام ، و از حائزین شرایط جهت حضور در فرایند انتخاب سرمایه گذار بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه دعوت بعمل می آورد .

از علاقمندان دعوت می­شود برای دریافت فرم های مربوطه و اطلاعات بیشتر از تاریخ انتشار این آگهی به­مدت ده روز با همراه داشتن معرفی نامه رسمی به طبقه ششم اطاق ۶۱۴  این شرکت به نشانی بزرگراه مدرس _ خیابان شهید وحید دستگردی(ظفر) _ خیابان شهید فرید افشار_ تقاطع بلوار آرش غربی مراجعه نمایند.

وزارت راه وشهرسازی

شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha