• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402113021415
  • خبرنگار : 50652

فرماندار گالیکش:

مشارکت حداکثری بهترین مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

مشارکت حداکثری بهترین مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

ایسنا/گلستان فرماندار گالیکش با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و عدم مشارکت مردم در این انتخابات به کار گرفته است، گفت: مهمترین رسالت جهاد تبیین روشنگری عمومی و مقابله با جنگ ترکیبی علیه دشمن در عرصه‌های مختلف است.

محمدرضا میرنیا پیش از ظهر امروز، ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جلسه جهاد تبیین که با محوریت اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در محل فرمانداری گالیکش برگزار شد ضمن بیان اینکه جهاد تبیین یک نیاز ضروری برای همه ایام بوده و صرفاً به یک گروه و یا موضوع خاصی مرتبط نیست، اظهار کرد: تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، علمی و غیره از سوی همه مسئولین و صاحب نظران در شرایط کنونی، یک جهاد عینی است.

وی با تاکیدبر اینکه مهمترین رسالت جهاد تبیین، روشنگری عمومی و مقابله با جنگ ترکیبی علیه دشمن در عرصه‌های مختلف است، گفت: همه از هر قشر و گروهی می‌توانند در این خصوص مشارکت داشته باشند.

فرماندار گالیکش در خصوص انتخابات و با اشاره به اینکه در شرایط فعلی دشمن تمام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و عدم مشارکت مردم در این انتخابات به کار گرفته است، عنوان کرد: مهمترین هدف ما در جهاد تبیین مسئله مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای می‌باشد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان گالیکش سابقه خوبی در همه صحنه‌های انقلاب و بزنگاه‌های تاریخ دارند، افزود: امید است مردم شهرستان گالکش همانند قبل در این امر مهم نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ منطقه به ثبت رسانند.

به گزارش ایسنا در این جلسه فرمانده سپاه گالیکش نیز بر لزوم اهتمام جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی به تبیین خدمات و عملکرد انقلاب و نظام مقدس برای آگاهی بخشی بیشتر مردم تاکید کرد و افزود: دشمن با جنگ شناختی و ترکیبی دنبال به چالش کشاندن دستاوردهای ارزشمند این نظام و انقلاب بوده و بر این اساس هر فردی در هر مقام و جایگاهی می‌تواند در نقش یک رسانه ظاهر شده و در این خصوص به تبیین و روشنگری بپردازد.

سرهنگ محمود بیات کوهسار نیز با اشاره به حضور مردم انقلابی و ولایی شهرستان گالیکش در همه ادوار گذشته، خاطر نشان کرد: اینن امر  نشان از پایبندی به اعتقادات دینی و حمایت از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ و لذا در انتخابات امسال نیز همچون گذشته خوش خواهند درخشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha