• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402113021514
  • خبرنگار : 50184

رئیس بسیج دانشجویی استان:

۵۰ کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود

۵۰ کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری حدود ۵۰ کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه‌های استان خبر داد.

قاسم امجدیان، امروز(۳۰ بهمن) در نشستی خبری با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: برای اینکه شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم، باید آگاهی مردم را نسبت به اهمیت انتخابات بالا ببریم.

وی افزود: اگر امروز می بینیم دشمنان روی موضوع انتخابات مانور داده و علیه آن هجمه هایی دارند، دلیل بر اهمیت بالای انتخابات است و در همین راستا باید مردم را نسبت به این مسئله آگاه کنیم.  

رئیس بسیج دانشجویی استان تنها راهکار افزایش آگاهی مردم را جهادتبیین دانست و افزود: در همین راستا بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در دو موضوع کمک به تحقق مشارکت حداکثری مردم و نیز انتخاب کاندیداهای اصلح برنامه هایی را در دستور کار دارد.

امجدیان از برنامه ریزی برای برگزاری ۵۰ عنوان برنامه انتخاباتی در سطح دانشگاه های استان خبر داد و افزود: یکی از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری کرسی های آزاداندیشی میان دانشجویان دانشگاه های مختلف استان است تا دانشجویان مخالف و موافق در فضایی منطقی و عقلانی به بیان نظرات و دیدگاه های خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات حدود ۵۰ کرسی آزاداندیشی را در دانشگان های استان برگزار می کنیم.

رئیس بسیج دانشجویی کرمانشاه برگزاری تریبون آزاد، نشست های بصیرتی، دعوت از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای مطرح انتخابات برای حضور در بین دانشجویان و پاسخگویی به سوالات آنها، نشست با داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و... را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در ایام انتخابات عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور جلب توجه دانشجویان به اهمیت انتخابات و دعوت از آنها برای مشارکت در این رویداد مهم، در روزهای باقی مانده تا انتخابات، دیدارهای چهره به چهره را در خوابگاه های دانشجویی با دانشجویان خواهیم داشت.

امجدیان در پایان  تاکید کرد: بسیج دانشجویی موافق یا مخالف هیچ کاندیدای خاصی نیست و له یا علیه هیچ کاندیدایی ورود نمی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha