• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402113021541
  • خبرنگار : 50200

اخبار انتظامی مازندران

از آزادسازی اراضی ۱۴ میلیاردی محمودآباد تا کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در نوشهر

از آزادسازی اراضی ۱۴ میلیاردی محمودآباد تا کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در نوشهر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از آزادسازی ۷۰۰۰ مترمربع از زمین‌های زراعی به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد تومان که بدون مجوز تغییر کاربری داده شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمودحسین زاده ادر تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی تغییر کاربری و حصارکشی غیر قانونی ۷۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی و زراعی در بخش کلوده شهرستان محمودآباد ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به هماهنگی با مراجع قضائی ، تصریح کرد: ماموران با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان طبق قانون، تمام دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور را تخریب و جهت بهره‌برداری در اختیار بخش کشاورزی قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در این اقدام یک نفر را نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ حسین زاده، ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را طبق نظر کارشناسان بالغ بر۱۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و در پایان از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

از آزادسازی اراضی ۱۴ میلیاردی محمودآباد تا کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در نوشهر

دستگیری ۵ شرور در بهشهر

علی اکبر قلی‌پور، در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات بهشهر در پی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چندین فقره مزاحمت برای شهروندان و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، پنج متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

قلی‌پور با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی تحویل زندان شدند، خاطرنشان کرد: امنیت کامل شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت شهروندان را داشته باشند، با جدیت کامل برخورد می‌کنیم.

از آزادسازی اراضی ۱۴ میلیاردی محمودآباد تا کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در نوشهر

دستگیری ۲ قاچاقچی تریاک در شهرستان سیمرغ

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با بیان جزئیات خبر اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهرستان سیمرغ هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو مشکوک و آن را توقیف کردند.

حسین اسدی، از بازرسی دقیق خودروی توقیفی و کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اسدی خاطرنشان کرد: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و با جدیت هرچه تمام‌تر بوده و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

از آزادسازی اراضی ۱۴ میلیاردی محمودآباد تا کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در نوشهر

توقیف خودروهای حامل چوب جنگلی قاچاق در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، علی اکبر درویشی، در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های چوبی، ماموران پلیس آگاهی نوشهر با انجام گشت انتظامی در مسیرهای کوهستانی، به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه کامیون حامل چوب‌های جنگلی مشکوک شدند.

وی از توقیف هر ۳ خودرو و کشف ۱۲ تن چوب قاچاق در بازرسی از آنها خبر داد و اظهار کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳.۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، عبداله حسن زاده، با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیونت جک حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۳.۵ تن چوب را که توسط راننده خودرو به صورت غیرمجاز از جنگل‌های شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha