• دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402113021609
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان معلمان ایران استان کهگیلویه و بویراحمد:

ملاک و حق تعیین سرنوشت از طریق صندوق رای است

ملاک و حق تعیین سرنوشت از طریق صندوق رای است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول سازمان معلمان ایران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملاک و حق تعیین سرنوشت از طریق صندوق رای است.

«علیرضا دمساز» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: جبهه اصلاحات کشور یک راهبرد انتخاباتی تدوین کرده که به کلیه احزاب در استانها ابلاغ شده است. در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبعیت از این راهبرد در کنار مردم خواهد بود.

وی اظهارکرد: سرنوشت کشور براساس صندوق رای است و در کنار مردم هستیم و فریاد خود را با حضور در پای صندوق رای می‌زند.

مسئول این تشکل صنفی و سیاسی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با سایر نقاط کشور شرایط خاصی دارند چراکه انتخاب نماینده مجلس در سرنوشت تک تک افراد تاثیرگذار است لذا از مردم این استان دعوت می کنیم پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

وی در خصوص حضور مردم در انتخابات ادامه داد: هر گاه مردم در انتخابات حضور یافتند  و تغییرات اساسی در زندگی شان اتفاق افتاد.

مسئول سازمان معلمان ایران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: وقتی رقابت ایجاد شود مشارکت افزایش پیدا می کند و وقتی نمایندگان با مشارکت بالا انتخاب شوند موجب اقتدار و امنیت می شود.

دمساز با بیان اینکه در زمینه مشارکت در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی نداریم و مشارکت بالاست، تاکید کرد: بنابراین در این استان باید مسئولان و متولیان مربوطه، مجریان و اعضای صندوق رای حافظ رای مردم باشند و در چینش اعضای صندوق‌ها عدالت رعایت شود.

گفتنی است که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون- کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha