• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402120100145
  • منبع : بازار

قیمت باتری ماشین چنده؟

قیمت باتری ماشین چنده؟

قیمت باتری خودرو در سالهای اخیر مثل سایر قطعات خودرو افزایش قابل توجهی داشته است. اگر جز آن دسته از کسانی هستید که در چند سال اخیر باتری ماشین خود را تعویض نکرده اند باید انتظار این را داشته باشید که با قیمت های متفاوتی نسبت به چند سال قبل مواجه شوید.

به گزارش ایسنا به نقل از کیان باتری، البته افزایش قیمت باتری ماشین در ایران نسبت به سایر قطعات خودرویی بسیار کمتر بوده است و قیمت باتری ماشین به قیمت فلزسرب و نیروی کار بسیار وابسته است. قیمت سرب در ایران نیز از قیمت جهانی این فلز و قیمت دلار تاثیر می پذیرد.
البته نگران نباشید، همانطور که افزایش قیت دلار بر روی قیمت باتری نو تاثیر می گذارد، قیمت باتری فرسوده شما را نیز افزایش می دهد و شما با تحویل داغی (باتری فرسوده) خود قیمت کمتری را پرداخت می کنید.

قیمت باتری ماشین چنده؟
برای خرید باتری ماشین نیاز نیست شما یک روز زمان صرف کنید و در بازار قیمت باتری را جویا شوید.
قیمت باتری ماشین ها به صورت لیست در سایت کیان باتری درج شده است که شامل قیمت باتری انواع خودروها و انواع برندها می باشد.
مثلا اگر شما خودروی پراید و یا ۲۰۶ و کوییک و تیبا داشته باشید برای خرید باتری ماشین خود نیاز به بودجه ۱.۵ تا ۲ میلیون تومانی دارید.

قیمت باتری ماشین چنده؟

اگر خودروی سمند و یا پژو ۴۰۵ و دنا و خودروهای دیگر این گروه را دارید باید یک بودجه ۱.۷ میلیون تا ۲.۵ میلیون تومانی را کنار بگذارید. تنوع برندهای باتری زیاد است و شما در تهیه باتری ماشین خودتان انتخاب راحت تری دارید.

قیمت باتری ماشین چنده؟

در ایران نزدیک به ۲۰ کارخانه در تولید باتری ماشین فعالیت می کنند که صبا باتری و سپاهان باتری در بین مردم بیشتر شناخته شده اند.
البته کارخانه های جدید دیگری وارد بازار تولید شده اند که باتری های بسیار خوبی تولید می کنند.  

برای خرید باتری خودرو کجا برویم؟

خدمات باتری خودرو در ایران شکل مدرن تری به خود گرفته است و دیگر نیاز نیست شما یک روز کاری خود را از دست بدهید و می توانید باتری ماشین خودتان را به صورت تلفنی و یا اینترنتی در امداد کیان باتری ثبت کنید.
شما برای خرید می توانید به صورت تلفنی از کارشناسان کیان باتری مشاوره بگیرد تا با توجه به بودجه ای که دارید باتری مناسب را از میان تمامی برندها انتخاب کنید و یا اینکه وارد سایت کیان باتری می شوید و قیمت باتری و سایر مشخصات انواع باتری را چک می کنید و در نهایت باتری موردنظر خودتان را انتخاب کرده و خرید را به صورت تلفنی و یا اینترنتی انجام می دهید.
امدادگران کیان باتری به آدرس اعلامی مشتری مراجعه و باتری را در محل شما نصب خواهند کرد و شما نیز می توانید در زمان فرآیند ثبت خرید تا نصب آن به کارهای روزمره خود برسید.

قیمت باتری ماشین چنده؟


باتری برای همه ماشین ها تو کیان باتری موجوده  

باتری جز قطعات منحصر به فرد خودرو می باشد که قابلیت نصب روی انواع خودرو را دارد. یعنی می توان یک باتری ۷۴ آمپر را هم روی خودرویی مثل سمند نصب کرد و هم روی خودروی چند میلیارد تومانی ولوو xc۸۰. اما سایر قطعات خودرو چنین وضعیتی را ندارد و حتی لوازم مصرفی این دو خودرو، مثل روغن موتور نیز ممکن است فرق داشته باشد.

این امر برای خودروهای گران قیمت یک امتیاز محسوب می شود و آنها برای تامین بودجه تعویض باتری مشکلی ندارند.

باتری ماشین می تواند سال ها کار کند، اما همیشه ممکن است در بدترین لحظه خراب شود و باعث به دردسر انداختن صاحب آن شود. اگر مدت ها است که از ماشینتان استفاده می کنید، احتمالا لازم است که به فکر تعویض باتری آن باشید. باتری ماشین از قطعات اصلی خودرو است و پایه و اساس استارت خودرو می باشد و توصیه ما این است که چه در خودروهای خارجی و چه در خودروهای داخلی با مشاهده علائم ضیعف شدن باتری اقدام به تعویض آن نمایند.


انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha