• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402120100409
  • خبرنگار : 71381

گزارش کامل ایسنا از سومین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران

مانورهای انتخاباتی، میزبانی از مهمانان و نشست‌های سخنگویی

مانورهای انتخاباتی، میزبانی از مهمانان و نشست‌های سخنگویی

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از یکشنبه ۲۹ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است. گزارش کامل ایسنا از سومین روز این نمایشگاه را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش ایسنا، سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران نمایشگاه رسانه‌های ایران صبح امروز-سه شنبه-یکم اسفند۱۴۰۲،  با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» آغاز شد.

این نمایشگاه پس از ۶ سال وقفه و اعمال تغییراتی چشمگیر نسبت به دوره‌های گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل تهران برگزار می شود و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

برگزاری مناظرهای سیاسی، برپایی نشست‌های علمی، معرفی کتاب‌های حوزه رسانه، کارگاه‌های آموزشی فعال، برگزاری نشست خبری مسئولان اجرایی و...  از جمله برنامه‌های اصلی نمایشگاه  است.

مانورهای انتخاباتی، میزبانی از مهمانان و نشست‌های سخنگویی

نشست خبری سخنگوی دولت

در سومین روز از نمایشگاه رسانه های ایران، نشست خبری سخنگوی در محل برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی تهران برگزار شد.

دارایی‌های زنجانی تحت مدیریت خزانه مصرف می‌شود

علی بهادری جهرمی در بخشی از این نشست در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به کشور، اظهار کرد: از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه در این زمینه قدردانی می‌کنیم. دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

دهک‌های یک تا ۳ و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق بیمه معاف می‌شوند

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست تاکید کرد: در جلسه اخیر هیأت دولت آیین نامه‌ای در راستای قانون بیمه کارگران ساختمانی تصویب شد تا دهک های یک تا ۳ و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق بیمه معاف شوند.

عمره هنوز منتفی نیست

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره عمره نیز گفت که هنوز منتفی نیست و دولت در تلاش است تا مسائل پیش آمده به ویژه در زمینه هواپیمایی را سریع تر برطرف کند.

نشست خبری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم در نشست خبری که در نمانیشگاه مطبوعات برگزار شد، از رایزنی با سازمان بورس به منظور تحقق تجارت کربن خبر داد.

علی سلاجقه افزود: صادرات کربن می‌تواند در کاهش مصرف سوخت در حوزه مصارف خانگی و صنایع بسیار موثر باشد و ارزش افزوده ایجاد کند علاوه بر آن در زمینه کاهش آلودگی هوا نیز موثر است.

مانورهای انتخاباتی، میزبانی از مهمانان و نشست‌های سخنگویی

پیش از ظهر امروز و در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی علی‌اکبر رائفی پور در نشست خبری با حضور سعید محمد فعال سیاسی در مصلای امام خمینی(ره) اعلام کرد: جبهه صبح ایران جبهه‌ای سیاسی است که طی روزهای گذشته تشکیل شده است.

اعلام موجودیت جبهه صبح ایران

علی‌اکبر رائفی پور دبیرکل جبهه صبح ایران با بیان اینکه «انتخابات پیش رو هدف کوتاه مدت است و بنای ما بر این است که جریان متفاوتی در فضای سیاسی کشور ایجاد شود»، اظهار کرد: آنچه برای ما مهم است گفتمان است و امروز خوشحالم که تمام جریانات سیاسی برای جلب مخاطب از شفافیت صحبت می‌کنند که این موجب افتخار است.

برنامه وزارت بهداشت برای پزشک خانواده شهری

همچنین در حاشیه نمایشگاه، معاون وزیر بهداشت با اشاره به الزامات اجرای برنامه سلامت خانواده و گسترش آن به سراسر کشور، درباره برنامه پزشک خانواده در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر جمعیت، گفت: حدود ۳۰ میلیون نفر جمعیت در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاها تحت پوشش این برنامه هستند و خدمات در بیش از ۱۸ هزار خانه بهداشت در روستاها ارایه می‌شود مردم روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهند و نظام مراقبتی خوبی در روستاها برقرار است.

برقراری نظام مراقبت فعال در روستاها

حسین فرشیدی به برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در روستاها اشاره کرد و افزود: حدود ۳۰ میلیون جمعیت در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاها هستند و بیش از ۱۸ هزار خانه بهداشت داریم که مردم روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهند و نظام مراقبتی خیلی خوبی را در روستاها داریم و مشکل خاصی از نظر پوشش‌ها در روستاها نداریم.

چگونگی فراخوان کودکان برای واکسیناسیون پنوموکوک/ ورود واکسن روتاویروس تا یک ماه آینده

معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین با اشاره به آغاز واکسیناسیون پنوموکوک از جنوب کشور، در عین حال درباره زمان واکسیناسیون روتاویروس نیز گفت: تلاش می‌کنیم که طی یک ماه آتی بتوانیم واکسن روتاویروس را نیز به کشور وارد کنیم.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران هم از ایجاد تیم‌های واکنش سریع مدیریت بحران با هدف پیشگیری از مخاطرات طبیعی و انسان ساخت در این استان خبرداد.

غرفه ایسنا در سومین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران

دانشجویان، مبلغان خوب در انتخاب نماینده اصلح هستند

رئیس جهاد دانشگاهی در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایسنا تاکید کرد که  دانشجویان برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۱۱ اسفند مبلغان خوبی هستند.

حسن مسلمی نائینی افزود: یکی از ویژگی های اصلی دانشجویان این است که به راحتی یک موضوعی را نمی‌پذیرند و هر مسئله‌ای را بر اساس مستندات، عالمانه، منطقی، منصفانه و اخلاق مدارانه پیگیری می‌کنند.این ویژگی خوبی است که در بین دانشجویان وجود دارد و در بحث انتخابات هم دانشجویان برای انتخاب فرد اصلح می‌توانند مبلغان خوبی باشند.

همچنین محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌وگو نشست.

دولت اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه سیاسی را متوقف کرد

منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام توضیح داد:  پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در دولت سیزدهم در حال پیگیری، عارضه‌یابی‌، تصمیم‌گیری و حل و فصل است. اشکالاتی هم در این زمینه وجود داشته از جمله این‌که اشکالات مالی یا مدیریتی یا این‌که معارض ایجاد شده است. دایره برخی پروژه‌ها سیاسی بوده و تعریف غلطی داشته است و با فشار فرد ذی‌نفوذی تعریف شده است که ما اخیرا برخی از این پروژه‌ها را متوقف کردیم چون با بررسی‌های انجام شده این نتیجه حاصل شد که این پروژه‌ها ضرورت نداشته است چند روز گذشته وزارت تعاون در کمیته مولد سازی چند پروژه آورد و جمع‌بندی کرده بود که آنها باید متوقف شوند چون ضرورتی نداشته است. این پروژه‌ها تازه تعریف شده و اعتبار و زمین گرفته بودند.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات هم به غرفه ایسنا آمدند  و  با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌وگو نشستند.

در ادامه سومین روز نمایشگاه رسانه های ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا  در غرفه این خبرگزاری درباره مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت تبلیغ اشخاص حقوقی در بستر سکوهای خارجی و وظیفه و امکان وزارت ارشاد برای همکاری در این زمینه، گفت: این کار مشکل است، اما بحث اول اقناع است. اگر اقتصاد در بستر پیام‌رسان‌های داخلی وجود داشته باشد قطعا به نفع همه ایرانیان است و ما از این منظر موضوع را دنبال می‌کنیم. الزام حقوقی به ما تکلیف کرده است و موظفیم با همراهی و گفت‌وگو آن را پیش ببریم. در حوزه فرهنگ بنا بر قانون‌مداری با زبان گفت‌وگو و اقناع است. 

مناظره دانشجویی

در سومین روز از نمایشگاه رسانه های ایران در غرفه ایسنا،حمیدرضا معروف‌خانی، دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و سید احسان هاشمی، فعال دانشجویی سیاسی دانشگاه تهران با یکدیگر پیرامون بحث انتخابات به مناظره پرداختند.

در بخشی از این مناظره سید احسان هاشمی با بیان اینکه ما امکان اظهار نظر به لحاظ ماهیتی را از مردم گرفته‌ایم و به آنها اجازه عرض اندام فکری و تفکری نداده‌ایم، افزود: اکنون که به بحث انتخابات مجلس در ۱۱ اسفند می‌رسیم، می‌گوییم همه بیایند رای دهند. این یعنی ما صرفا بحث شکلی انتخابات ر ا از مردم مطالبه می‌کنیم و انتخابات را به حضور فیزیکی افراد در عرصه تقلیل دادیم. درواقع ما حضور فیزیکی مردم را می‌خواهیم اما حضور فکری اقشار جامعه را نمی‌خواهیم.

معروف خانی در مقابل این سخنان هاشمی تاکید کرد: آنچه کاملا مشخص است و تاریخ آن را گواه می‌کند، آن است که آیا نگاه ما به انتخابات زینتی بوده یا اینکه در صدد ایجاد تغییر بوده‌ایم؟ واقعیت این است که شرکت مردم در انتخابات نه زینتی بلکه در راستای تغییر در کشور بوده است‌. اما فضایی که جدیدا طی یک تا دو سال اخیر ایجاد شده، محل بحث است. فضایی که اگر از قبل هم بود اکنون پررنگ تر شده است. این امر به مولفه ناکارآمدی در بحث انتخابات و از سوی دیگر جنگ ترکیبی شناختی که علیه جمهوری اسلامی رقم خورده است، نیز باز می‌گردد.

مازیار شیری، فعال دانشجویی و عباس تاجیک، فعال سیاسی دانشجویی هم پیرامون موضوع انتخابات در حاشیه نمایشگاه مطبوعات با یکدیگر مناظره کردند که گزارش کامل آن را می توانید در این لینک بخوانید.

مانورهای انتخاباتی، میزبانی از مهمانان و نشست‌های سخنگویی

امام جمعه بوشهر با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌وگو نشست.

آیت الله غلامعلیی صفایی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه بررسی شرایط رهبری نیز از وظایف مجلس خبرگان رهبری است، گفت: رهبری به مجلس خبرگان توصیه کرده که با ایجاد هیات های اندیشه ورز مسائل کلی نظام را رصد کرده، طرحی برای جبران ضعف ها و برای تقویت نقاط قوت نظام داشته باشند که مجلس خبرگان باید بیش از این در این بخش فعال باشد. رهبری توصیه کرده‌اند که خبرگان رهبری مردمی باشند و فاصله ای بین آنها و مردم نباشد. اگر این فاصله را علما پر نکنند، دشمنان آن را پر می کنند.

آیت‌الله علی رازینی از قضات دیوان عالی کشور هم در بازدید از غرفه ایسنا، با اشاره کاندیداتوری‌ خود در انتخابات مجلس خبرگان، گفت: انتظار از مردم این است که به دعوت مقام معظم رهبری لبیک بگویند و در انتخابات حضور چشم گیر داشته باشند زیرا دشمن به دنبال این هست که مردم را دلسرد کند.

رئیس شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور تصریح کرد: انتظار دیگر این است که مردم در انتخابات خبرگان و مجلس به اصلح رای بدهند. انتخاب اصلح انتظار ما از مردم است.

امروز همچنین حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در جریان بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در غرفه ایسنا حضور یافت و به گفت‌وگو با خبرنگاران این خبرگزاری پرداخت.

مانورهای انتخاباتی، میزبانی از مهمانان و نشست‌های سخنگویی

سخنگوی قوه قضاییه هم با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران  به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد.

 مسعود ستایشی با تاکید براینکه قوه قضاییه با اقتدار تمام در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد و برخورد با مفسدین و تحقق فسادستیزی قدم برمی‌دارد، افزود: مطابق موازین شرعی ما با برنامه ریزی دقیق و اهتمام ویژه کار را به جایی می‌بریم که عرصه برای این افراد تنگ شود تا در  بازدیدی دیگری که سال آینده خواهیم داشت بگوییم که   فساد و مفسدی نداریم؛ البته این امر نیاز به کار دارد و نظارت ویژه می طلبد و تمام دستگاه ها باید وظایف قانونی خود را به احسن وجه به منصه ظهور برسانند.

 پرونده تتلو در دادگاه

ستایشی همچنین درباره پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) نیز گفت: این فرد بازداشت است و پرونده او در مرحله دادگاه است.

جعل عنوان «کوروش کمپانی»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه عدم ثبت شرکت کوروش کمپانی با این نام، گفت: روز گذشته اعلام کردم که  شرکتی با نام‌کوروش کمپانی  ثبت نشده و به نام دیگری ثبت شده و به صورت جعلی این عنوان طرح شده است. این موضوع هم یکی از مصادیقی است که در فرآیند رسیدگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

تازه‌ترین جزئیات پرونده «کوروش کمپانی» از زبان پلیس

همچنین سخنگوی فراجا در سومین روز از نمایشگاه رسانه‌های ایران  در غرفه ایسنا، جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت:‌ پلیس امنیت اقتصادی ما به این موضوع ورود کرد و تحقیقات این پلیس همچنان ادامه دارد.

خروج مالک کوروش کمپانی از کشور ثبت نشده است

سردار سعید منتظرالمهدی درباره خروج مالک کوروش کمپانی از کشور نیز گفت:‌ پلیس این موضوع را مورد بررسی قرارداد. این فرد هیچگونه خروجی رسمی از مرزهای بین‌المللی کشور نداشته است. در واقع خروج این فرد به شکل رسمی از هیچ‌یک از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی ما ثبت نشده است.بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که این فرد یک بار در سال 92 و در حالی که کمتر از 18 سال سن داشته است، یکبار پاسپورت گرفته و با اجازه پدرش از کشور خارج شده است. او دو روز بعد نیز دوباره به کشور برگشته و از سال 97 نیز پاسپورت وی باطل شده است.

فراجا مسئول امنیت انتخابات است

محسن نایبی رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران هم با حضور در غرفه ایسنا با اشاره به اینکه امنیت برای برگزاری انتخابات تامین شده است، گفت: تامین امنیت انتخابات در استان تهران به فراجا سپرده شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور هم ظهر امروز از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد و با خبرنگاران این خبرگزاری مصاحبه کرد.

 بابت مهاجرت نخبگان ابراز نگرانی کرده‌ام

آیت الله علیرضا اعرافی درباره موضوع مهاجرت نخبگان از کشور، اظهار کرد:  من در هیچ ملاقاتی با مسئولان نیست که از مهاجرت نخبگان و از دست دادن سرمایه کشور ابراز نگرانی نکنم. چند سال قبل در شورای عالی انقلاب فرهنگی طرحی برای شناسایی علل مهاجرت نخبگان شناسایی شد که ابزار کار برای نخبگان در بخش خصوصی و دانشگاه، منزلت و معیشت جزء عوامل اصلی مهاجرت بود و مسائل فرهنگی و سیاسی عوامل آخری بود بنابراین برای حل مهاجرت نخبگان باید اهتمام داشته باشیم.

آماده‌باش امداد و نجات برای انتخابات

درادامه سومین روز نمایشگاه رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در جریان بازدید از غرفه ایسنااز آماده‌باش کامل این سازمان برای انتخابات پیش‌رو خبر داد.

بابک محمودی از تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده‌های کشور خبر داد و گفت:‌ در این کمیته سازمان امداد و نجات، سازمان راهداری، سازمان مدیریت بحران کشور و پلیس راهور حضور دارند و تصمیمات آنی و فوری درباره شرایط اضطراری در جاده‌های کشور در آن اتخاذ می‌شود. این کمیته با توجه به اخطارهای هواشناسی می‌تواند در زمانی کوتاه نسبت به انسداد معابر، جلوگیری از تردد خودروها و ... با هدف کاهش و پیشگیری از خطرات بعدی اقدام کند.  

بررسی چند جانبه خودروهای برقی در میزگرد خودرویی 

تقریباً بیش از سه دهه است که موضوع خودروهای برقی در کشور آغاز شده و با سکانداری عباس علی‌آبادی بر وزارت صمت، نقش پررنگ‌تری به خود گرفته‌ است؛ در همین زمینه ایسنا در میزگردی با حضور حسن کریمی سنجری، مدیر طرح خودروهای برقی‌ وزارت صمت و محمدرضا عطاپور، پژوهشگر و استادیار موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی به بررسی موضوع خودروهای برقی‌ و توسعه آن پرداخت.

در این میزگرد موضوعات مرتبط با خودروهای برقی در حوزه زیرساخت‌های لازم، مزایای خودروهای برقی‌، تاکید بر انجام این امر مهم و ایجاد فرهنگ برقی‌سازی خودروها در کشور مطرح شد؛ مشروح این میزگرد طی روزهای آتی در ایسنا منتشر خواهد شد.

بررسی آخرین وضعیت طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول

در میزگردی دیگر در غرفه ایسنا طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول با حضور حسن عبدلیان پور، رییس مرکز وکلای قوه قضاییه و علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتر یاران بررسی شد.

بلیط پروازهای ایران‌ایر، یک ریال بیشتر از مصوب نیست

مهمان دیگر غرفه ایسنا در سومین روز نمایشگاه مطبوعات، شمس‌الدین فرزادی‌پور  مدیرعامل ایران‌ایر بود که در گفت‌وگو با این خبرنگار این خبرگزاری، با در رابطه با قیمت‌های نامتعارف برخی پروازها، توضیح داد: در مورد  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این اطمینان را می‌دهیم که حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب سازمان هواپیمایی، عرضه و فروش نخواهیم داشت.

نیاز کشور به ۲۶ رادار هواشناسی/ نصب ۱۰ رادار تاکنون

رییس سازمان هواشناسی هم در غرفه ایسنا از نصب و راه اندازی ۱۰رادار هواشناسی در کشور خبر داد.

سحر تاجبخش افزود: با توجه به وسعت کشور و براساس بررسی های انجام شده، در فاز اول حداقل ۲۶ رادار هواشناسی لازم داریم که ۱۰ رادار تاکنون در کشور نصب و راه‌اندازی شده است و رادار آخر نیز در لرستان راه اندازی شد که علی‌رغم تحریم‌ها خریداری شد.

 از دیگر چهره هایی که در حاشیه دولین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه ایسنا بازدید کردند، حسن فارسی معاونت هماهنکی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان،‌ مسعود رنجبران مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران،‌ علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی،‌ حامد صبوری مدیر کل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش،‌  مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت، محمدرضا عطائور پژوهشگر، سید محمد کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال پذیر و ارتباطات، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم،‌ مهدی شیری مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی،‌ سیدمهدی حجتی عضو پیشین هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، احمد زیدآبادی فعال سیاسی، جهانبخش سنجابی شیرازی دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق،‌حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران ، صفدر نیازی شهرکی معاون امور آب وخاک وزارت جهادکشاورزی،‌مهدی اخ‌الصنایع شهردار منطقه ۱۰ ،‌ علی گلشنی نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، افشین صدر دادرس مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور،‌ زهره الهیان عضور کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی،‌ حجت الاسلام سعید صلح میرزایی مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی،‌ مهدی کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمدرضا حسن آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین(ع)، محمد حسین‌پور مدیر اجرایی موسسه فرهنگی و هنری جنات فکه، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، سیدهادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بودند.

****

گزارش ایسنا درباره نظرات اهالی رسانه درباره بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را می توانید اینجا بخوانید.

حاشیه‌های روز سوم نمایشگاه رسانه‌ها از نگاه ایسنا را می توانید در این لینک و گزارش کامل ایسنا از دومین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران را نیز می توانید در این لینک بخوانید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha