• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402120100425
  • خبرنگار : 50187

رئیس بسیج اساتید استان کرمان اعلام کرد

راهیابی ۱۲ اثر از استان کرمان به مرحله کشوری جشنواره علمی شهید چمران

راهیابی ۱۲ اثر از استان کرمان به مرحله کشوری جشنواره علمی شهید چمران

ایسنا/کرمان رئیس بسیج اساتید استان کرمان گفت: ۶۰۰ اثر از استان به جشنواره علمی شهید چمران ارسال شد و ۱۲ اثر به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.

قاسم محمدی نژاد امروز اول اسفندماه در دومین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید استان کرمان اظهار کرد: این جشنواره در سه حوزه برگزار می‌شود که ۶۰۰ اثر از استان به جشنواره ارسال شد و ۱۲ اثر به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهاد تبیین استان در بسیج اساتید، افزود: ۲۸ کانون بسیج اساتید و ۲۳۰۰ استاد بسیجی در استان کرمان داریم و در هسته‌های مسئله‌محور، موضوعات استان را دنبال می‌کنیم.

محمدی نژاد با اشاره به اینکه با جذب اساتید جوان، سرمایه خوبی در استان داریم، گفت: با نگاه محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی به فعالیت بسیج اساتید وصل شده و در جازموریان حرکت‌های ارزشمندی آغاز شده و حضور نخبگان در بسیج اساتید را دنبال می‌کنیم.

رئیس بسیج اساتید استان کرمان تصریح کرد: بسیج اساتید بستری برای فعالیت همه کسانی است که دلشان برای ایران می‌تپد.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند بیان کرد: بسیج اساتید وظیفه خود می‌دانست ورود کند و اقداماتی در این زمینه انجام و برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن عسکری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این مراسم بر نقش مهم بسیج اساتید در حل مشکلات کشور تاکید کرد.

وی با بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید مصطفی چمران، لزوم ترویج روحیه تکریم اساتید در دانشگاه را مورد تاکید قرار داد.

عسکری بیان کرد: برگزاری اردوی راهیان نور دانشگاهیان از کارهای فاخر و تاثیرگذار است و تاکید داریم با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

همچنین دکترحسین اکبری فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این مراسم تاکید کرد: یکی از نیازهای بسیار مهم این است که دانشگاه گره و مشکلی از جامعه را باز کند و امیدواریم کارها و نتایج عملکرد ما به درد کشور بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha