• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402120100428
  • خبرنگار : 71650

نمایشگاه رسانه‌های ایران

مسلمی نائینی: دانشجویان، مبلغان خوب در انتخاب نماینده اصلح هستند

مسلمی نائینی: دانشجویان، مبلغان خوب در انتخاب نماینده اصلح هستند

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: دانشجویان برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۱۱ اسفند مبلغان خوبی هستند.

به گزارش ایسنا، حسن مسلمی نائینی از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات بازدید و اظهار کرد: یکی از ویژگی های اصلی دانشجویان این است که به راحتی یک موضوعی را نمی‌پذیرند و هر مسئله‌ای را بر اساس مستندات، عالمانه، منطقی، منصفانه و اخلاق مدارانه پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: این ویژگی خوبی است که در بین دانشجویان وجود دارد و در بحث انتخابات هم دانشجویان برای انتخاب فرد اصلح می‌توانند مبلغان خوبی باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده است، یادآور شد: فکر نمی‌کنم هیچ انقلابی در دنیا اینگونه باشد. این امر نشان می‌دهد شکل‌گیری و پویا بودن انقلاب بستگی به انتخابات دارد. ما همگی وظیفه شرکت فعالانه و گسترده‌تری در انتخابات داریم.

مسلمی نائینی معتقد است: از آن جهت که دانشجویان مرجع هستند، می‌توانند در انتخابات نیز روشنگری کنند و از سوی دیگر مردم را به انتخاب فرد اصلح ترغیب کنند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود درباره اهمیت نگاه دانشجویی در حوزه رسانه تصریح کرد: دانشجویان همواره نقش اصلی در انقلاب اسلامی داشتند. از سال ۱۳۴۲ که شهید تقدیم این انقلاب شد تا شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی بر عهده دانشجویان بوده است. پس از انقلاب هم در برهه های مختلف نقش اصلی را دانشجویان داشتند. حتی دانشجویان در جهاد دانشگاهی هم به عنوان مولود اصلی انقلاب نقش اصلی ایفا کردند.

رییس جهاد دانشگاهی همچنین درباره عملکرد خبرگزاری ایسنا نیز خاطرنشان کرد: یکی از خبرگزاری هایی که خیلی خوب توسط دانشجویان شکل گرفت، خبرگزاری ایسنا بود که تا الان عملکرد خوبی در روشنگری جامعه داشته است و اطلاعات را به درستی در جامعه انتقال می‌دهد. اصلی ترین افراد مرجع در کشور تحصیل کرده‌ها و دانشجویان هستند؛ از این رو دانشجویان مسئولیت سنگینی در روشنگری دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha