• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120100557
  • خبرنگار : 50471

یک نهاوندی برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

یک نهاوندی برگزیده دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

ایسنا/همدان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از انتخاب برگزیده ملی دوراهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از شهرستان نهاوند خبر داد.

میلاد امینیان اظهار کرد: در اختتامییه جشنواره کتابخوانی رضوی که با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدعوین کشوری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، زینب لروند از کتابخانه آیت‌الله نهاوندی شهرستان نهاوند توانست در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی در بخش تولید آثار هنری مقام برتر را کسب کند.

وی تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۴۰۲ با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی و همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

امینیان افزود: هدف از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گسترش فعالیت‌های کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع) و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل ‌بیت(ع) از طریق انتشار گسترده آن و تولید محتوای ادبی و هنری کتاب‏‌محور در این خصوص از اهداف این جشنواره است.

وی تأکید کرد: سیره زندگی امام رضا(ع) و امام حسن عسکری(ع) عناوین موضوعی این جشنواره بود که در چهار سال گذشته هر سال منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین(ع) با عنوان بخش ویژه به کتاب‌های جشنواره افزوده می‌شود و در این دوره این بخش به کتاب‌های مرتبط با امام حسن عسکری(ع) اختصاص یافته است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند یادآور شد: قابل ذکر است در این جشنواره از استان همدان دو نفر برگزیده ملی بوده که نفر اول از شهرستان نهاوند بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha