• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120100614
  • خبرنگار : 50421

افتتاح هنرستان۶ کلاسه "مریم" در منطقه تبادکان مشهد و مرکز جامع سلامت بهداشت در روستای "ساغروان"

افتتاح هنرستان۶ کلاسه "مریم" در منطقه تبادکان مشهد و مرکز جامع سلامت بهداشت در روستای "ساغروان"

ایسنا/خراسان رضوی همزمان با اجرای طرح سه‌شنبه‌های امید، هنرستان ۶ کلاسه دخترانه مریم در روستای درآبدامام منطقه تبادکان مشهد و مرکز جامع سلامت بهداشت در روستای ساغروان افتتاح شد.

محسن داوری، فرماندار مشهد امروز در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه هنرستان دخترانه مریم اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح سه‌شنبه‌های امید در مشهد از آبان تا کنون بیش از ۲۰۰ کلاس درس در مناطق محروم این شهرستان افتتاح شده است.

داوری ادامه داد: در گذشته دانش‌آموزان روستایی شهرستان مشهد مقدس با ازدحام جمعیت در مدارس به تحصیل می‌پرداختند که با افتتاح این مدارس، این ازدحام کمتر شده است.

به گفته وی، با افتتاح این هنرستان، علاوه بر تحصیل، دانش‌آموزان نیز برای اشتغال خود حرفه‌آموزی خواهند کرد.

فرماندار مشهد با تقدیر از خیران در ساخت مدارس، عنوان کرد: دشمنان کشور از رشد و توسعه و موشک‌های ما هراس ندارند بلکه آنها از مردان بلند همت این مرز و بوم که در جامعه تحول ایجاد می‌کنند، هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران مردمانی فهیم و بصیر و در اعتقادات دینی و ایمانی و وطن‌پرستی بی‌نظیر هستند و با وجود سختی‌ها در ۱۱ اسفندماه و با شرکت در انتخابات رویداد بزرگی را رقم خواهند زد.

به گزارش ایسنا، هنرستان ۶ کلاسه دخترانه مریم با ۳۰ درصد مشارکت خیر و ۷۰ درصد اداره کل نوسازی مدارس استان با اعبتاری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان احداث شده است.

در ادامه طرح سه‌شنبه‌های امید، امروز اول اسفندماه مرکز جامع سلامت بهداشت در روستای ساغروان افتتاح شد. در این مراسم نیز، محسن داوری، فرماندار شهرستان مشهد گفت: مسئولان باید همیشه پای کار باشند و خود را نوکر مردم بدانند.

وی عنوان کرد: مردم در روز ۱۱ اسفند با مشارکت در انتخابات اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

به گزارش ایسنا، مرکز جامع سلامت بهداشت در روستای ساغروان در زیربنایی به وسعت ۲۰ متر مربع با مشارکت خیر و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha