• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402120100678
  • منبع : بازار

شروع فروش تورهای نوروزی کیش ۱۴۰۳

شروع فروش تورهای نوروزی کیش ۱۴۰۳

سفر راهی برای بهتر شدن است. مسافرت با تورهای نوروزی کیش ۱۴۰۳، این شرایط ایده‌آل را برای تمامی مسافرهای کشورمان رقم زده است.

زمان سفرهای نوروزی سال جدید، ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین‌ماه اعلام شده است. از همین سو، تاریخ شروع فروش تور کیش نوروز ۱۴۰۳ برای مسافرهای نوروزی، از اواسط بهمن‌ماه امسال بود و تا هفته اول فروردین سال جدید ادامه دارد. اگر تا قبل از نیمه اسفند برای رزرو نوروزی هتل‌ها و پروازهای کیش اقدام کنید، به‌صرفه‌ بودن هزینه‌های سفرتان قطعی است. برای اینکه از برنامه‌ریزی سفر به کیش برای ایام عید اطمینان داشته باشید، به توضیحات زیر دقت کنید.

سوال مهم: با همزمانی عید نوروز و ماه رمضان، همچنان شرایط سفر به کیش مهیاست؟

عید امسال با تعطیلات روزهای ابتدایی سال گذشته فرق دارد؛ چرا که یک‌هفته قبل‌از شروع سال جدید ماه رمضان، ماه مهمانی خدا فرا می‌رسد. خیلی‌ها تصور می‌کنند که در چنین شرایطی، احتمالا شرایط مسافرت به کیش با تورهای نوروزی فراهم نیست و گردشگرها به‌ناچار می‌بایست به مسافرت شهرهای نزدیک یا سفرهای خارجی با قیمتی گران رضایت بدهند. این‌ درحالی‌است که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تاریخ ۱۰ دی‌ماه امسال اعلام کرد که خدمات تور کیش نوروز ۱۴۰۳ برای میزبانی از گردشگران به‌خوبی سال‌های قبل ارائه می‌شود و جای نگرانی نیست.

این خدمات براساس نقاط ضعف و قوت عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در سال‌های گذشته است. در فرآیند ارائه خدمات گردشگری سعی می‌شود که میزبانی کیش برگرفته‌از تجربه‌های بین‌المللی در میزبانی شایسته از گردشگران باشد و فرصتی مناسب در حوزه گردشگری برای مسافران نوروزی کیش ایجاد شود.

رزرو تور کیش نوروز ۱۴۰۳ برای چند شب اقامت، بهتر است؟

طبق تجربه مسافرها، تور کیش برای نوروز ۱۴۰۳ با ۳ شب اقامت، مناسب‌ترین بسته سفر است و از سوی مرجع‌های مختلف حوزه گردشگری پیشنهاد می‌شود. با ۳ شب و ۴ روز اقامت، هم فرصت بازدید از جاذبه‌های دیدنی را دارید و هم هزینه سفر به کیش با تور مسافرتی در عید، خیلی بالا نیست. درصورتی‌که بخواهید تور نوروزی کیش را برای ۲ شب و ۳ روز رزرو کنید، به در بسته می‌خورید؛ زیرا بسته‌های مسافرتی عید نوروز تمامی تورگردان‌ها و حتی آژانس‌های گردشگری، با ۳ شب شروع می‌شود.

تور کیش ایام نوروز ۱۴۰۳ چقدر هزینه دارد؟

برای پاسخ‌به اینکه قیمت تور کیش نوروز ۱۴۰۳ چقدر هزینه دارد، به سه موضوع مهم می‌بایست توجه کنید. اولین موضوع مهم، تاریخ رزرو تور نوروزی کیش است. اگر تا قبل از نیمه دوم اسفند نسبت‌به رزرو تورهای نوروزی اقدام کنید، قیمت‌ها فقط یک پله بیشتر از حالت عادی است. درصورتی‌که فرآیند رزرو را در دو هفته پایانی سال ۱۴۰۲ انجام دهید، هم قیمت‌ها صعودی است و هم ظرفیت‌های تور تا ۸۰ درصد تکمیل‌ شده‌اند. همچنین، تاریخ سفرتان احتمالا به هفته دوم عید، موکول خواهد شد.

دومین معیار مهم برای تعیین «هزینه تور ۱۴۰۳ کیش در ایام نوروز» تعداد ستاره‌های هتل است. هر چقدر که ستاره‌های هتل بیشتر باشد، هزینه نهایی شما از حد معمول، بالاتر است. در میان هتل‌های ۵ ستاره جزیره، تور کیش از تهران نوروز ۱۴۰۳ برای هتل ترنج (اولین هتل دریایی خاورمیانه در ایران)، قیمتی بالاتر دارد. بعد از آن تور برای هتل‌هایی مثل مارینا پارک، شایان، پالاس، داریوش، پانوراما و ایران و همچنین هتل‌های ۴ ستاره، چند پله‌ای ارزان‌تر هستند.

شروع فروش تورهای نوروزی کیش ۱۴۰۳
هتل ترنج (اولین هتل دریایی خاورمیانه در ایران)

آخرین معیار برای قیمت تور کیش فروردین ۱۴۰۳، هزینه بلیط هواپیما رفت و برگشت به جزیره است؛ زیرا بسته تورهای نوروزی کیش شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت است. باتوجه‌به اینکه بلیط هواپیما کیش از تمامی فرودگاه‌های کشور برقرار است، اعلام دقیق قیمت آن برای هر مبدا و هر تاریخی از روزهای ابتدایی سال میسر نیست.

با شماره‌گیری ۰۲۱۴۷۶۲۷۸۰۰ و برقراری ارتباط‌با کارشناسان فروش سایت تورگردان (tourgardan.com) می‌توانید قیمت بلیط رفت و برگشت کیش با هتل را برای ایام نوروز ۱۴۰۳ بپرسید.

تور کیش برای نوروز ۱۴۰۳ را از کجا رزرو کنم به‌صرفه‌تر است؟

شروع فروش تورهای نوروزی کیش ۱۴۰۳
رزرو تور کیش برای نوروز ۱۴۰۳

فرصت‌های کیش رفتن با تورهای نوروزی ۱۴۰۳ را به هیچ‌وجه نباید از دست دهید؛ به‌خصوص اگر قیمت‌ها معقولانه و به‌صرفه باشد. سایت تورگردان، مرجعی تخصصی و باسابقه برای رزرو تورهای کیش نوروز از تهران ۱۴۰۳ است. برگ برنده‌ای که با انتخاب تورگردان نصیبتان می‌شود، مشاوره‌های تخصصی و پرداخت هزینه‌ای معقولانه برای سفر به کیش در تعطیلات نوروز است. برای رزرو تورهای نوروزی جزیره کیش از سایر شهرها هم می‌توانید روی خدمات گردشگری این مرجع تخصصی و شناخته‌شده، حسابی ویژه باز کنید. برای اطلاع از قیمت تور کیش نوروزی، آدرس اینترنتی tourgardan.com/IranTours/KishTours/۱۰۹۵ را در مرورگر باز کنید. همچنین برای اینکه پاسخ تمامی سوال‌هایتان را بگیرید و با اطمینان برنامه‌ریزی کنید، از طریق شماره ۰۲۱۴۷۶۲۷۸۰۰ با پشتیبان‌های ۲۴ ساعته تورگردان تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha