• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120100698
  • خبرنگار : 50283

تجلیل از پیشکسوت گیلانی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

تجلیل از پیشکسوت گیلانی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

ایسنا/گیلان پیشکسوت و رئیس شورای مرکزی و اولین مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران تجلیل شد.

امروز سه شنبه اول اسفندماه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه‌های استان‌های سراسر کشور از سید حسین ضیابری سیدین، تجلیل شد.

این پیشکسوت رسانه گیلانی متولد سال ۱۳۴۵ است و با بیش از ۴۲ سال سابقه مطبوعاتی و رسانه ای، در حدود ۳۳ سال است که هفته نامه هاتف را منتشر می‌کند.

تجلیل از پیشکسوت گیلانی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

هفته نامه هاتف سومین نشریه‌ای است که بعد از انقلاب اسلامی مجوز گرفت و از ۲۴ دی ماه ۱۳۷۰ تا کنون بدون یک شماره وقفه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سید حسین ضیابری سیمین منتشر می شود.

به گزارش ایسنا، اولین خانه مطبوعات کشور طی دهه ۷۰ در گیلان راه‌اندازی شد و سید حسین ضیابری سیدین اولین مدیر عامل خانه مطبوعات این استان بود.

تجلیل از پیشکسوت گیلانی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

به گزارش ایسنا بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به همت معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه بعد از ۶ سال وقفه در برگزاری، سرانجام امسال با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

 شعار این دوره از نمایشگاه برگرفته از یکی از اشعار فردوسی است که بیت کامل آن «نجستم همیشه جز از راستی / ز من دور بد کژی و کاستی» است و بنا بر اعلام قبلی ستاد اطلاع‌رسانی نمایشگاه رسانه‌های ایران این نمایشگاه به مدت چهار روز از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸:۳۰ دقیقه دوم اسفند ماه دایر است.

تجلیل از پیشکسوت گیلانی در نمایشگاه رسانه‌های ایران

به گزارش ایسنا، امروز جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خانه مطبوعات استان جهت بازدید یک روزه از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران عازم تهران شده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha