• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402120100718
  • خبرنگار : 50441

خشم دوباره رجب‌زاده؛

تکرار اشتباهات ذهن ما را خراب کرده است

تکرار اشتباهات ذهن ما را خراب کرده است

ایسنا/فارس سرمربی تیم فجرشهید سپاسی به‌شدت از اتفاقاتی که در چند بازی علیه تیم او رخ‌ داده است، گلایه دارد.

در بیستمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، فجر سپاسی برابر سایپا به تساوی خانگی رضایت داد. این در حالی بود که در این مسابقه تیم فجر به یک گل دیگر هم دست پیدا کرد، اما داور آن را به دلیل خطا روی دروازه‌بان حریف، مردود کرد. اما سرمربی شیرازی‌ها عقیده دارد که این گل کاملا سالم بوده است.

مهدی رجب‌زاده که پس از سوت پایان بازی به شدت خشمگین بود، امروز، اول اسفندماه در کنفرانس خبری پس از این مسابقه گفت: بازی سخت و جانداری بود. سایپا خیلی خوب بازی را بسته بود و سعی داشت در ضد حملات از بازیکنان سرعتی استفاده کند که در این امر موفق بود.

وی افزود: نیمه اول که شاهد بازی جذابی نبودیم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما مثل همیشه شاداب نبودیم. نمی‌خواهم این نتیجه را توجیه کنم، اما فوتبال و اتفاقاتش قابل پیش‌ بینی نیست.

بازیکن پیشین تیم ملی که اعتقاد داشت اشتباهات داوری در چندین دیدار، از جمله همین بازی، به ضرر او و تیمش بوده است و از این بابت ناراحت بود، در این‌ باره گفت: فکر می‌کنم آن‌قدر در خصوص این مساله حرف زده‌ام که دیگر همه چیز لوث شده است. اما عجیب است که مدام این اشتباهات علیه ما تکرار می‌شود.

رجب‌زاده ادامه داد: در نیم‌فصل اول مقابل خیبر و چادرملو که بازی‌های شش امتیازی برای ما محسوب می‌شد، اتفاقات عجیبی علیه ما رخ داد. حالا در نیم‌فصل دوم هم شاهد ادامه این ماجراها هستیم. هفته گذشته گل تیم ما را به شکل عجیبی آفساید اعلام کردند و داور هم از اخراج یک بازیکن حریف چشم پوشی کرد. واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاقات مدام درباره فجر تکرار می‌شود.

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه فجر اقدام جدی برای احقاق حق خود انجام نمی‌دهد، گفت: شاید به نظر برسد که تیم ما منتسب به یک ارگان قدرتمند نظامی است، اما حقیقت این است که در قضیه فوتبال هیچ اعمال نفوذ و قدرتی نداریم. کارمان را در آرامش ادامه می‌دهیم، اما دائما سر ما را در زمین بازی می‌برند و جبران اینهمه امتیاز از دست رفته، سخت است.

وی گفت: من مطمئنم که اصلا به اعتراضات ما رسیدگی نمی‌شود. آیا بازی‌ها مهندسی می‌شود؟ نمی‌دانم. علم غیب ندارم که چنین ادعایی کنم، اما حق داریم به برخی چیزها مشکوک شویم. در فدراسیون و به طور کلی در فوتبال، همه جور آدمی وجود دارد. اما چیزی که هست، ذهن ما به دلیل تکرار برخی اتفاقات، خراب شده است.

رجب‌زاده در پایان گفت: با تمام بی‌عدالتی‌هایی که علیه ما رخ داده است، اما باز هم مسئولیت ناکامی به عهده من است و از همه هواداران و دوستداران این تیم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha