• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120100742
  • خبرنگار : 50672

جانشین سپاه نینوا گلستان عنوان کرد

دانشجو معلمان سکان‌دار آینده جمهوری اسلامی ایران هستند

دانشجو معلمان سکان‌دار آینده جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/گلستان جانشین سپاه نینوا گلستان‌با اشاره به لزوم پیشگامی دانشجویان در عرصه‌های مختلف، گفت: دانشجو معلمان سکان‌دار آینده جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سید موسی حسینی عصر امروز یکم اسفندماه ۱۴۰۲ در نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم که به میزبانی گرگان برگزار شد با تاکید بر اینکه در حال حاضر تنها ماهیت جنگ علیه کشورمان تغییر کرده است، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در هر ساعت مورد تهاجم دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ شناختی است. 

وی با اشاره به جرم و جنایتی که امروزه توسط رژیم خونخوار و غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه می شود، اظهار کرد: تمامی این جنایت‌ها نشان دهنده چهره واقعی تمدن غرب به جهانیان است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان دانشجویان معلم را یکی از مخاطبان اصلی دشمنان در جنگ به راه افتاده دانست و اذعان کرد: دانشجو معلمان تربیت کننده نسل و فرزندان آینده این سرزمین هستند چرا که نسل تربیت شده توسط آنان سکان‌دار این کشور خواهند بود.

حسینی هدف جنگ شناختی را تسخیر قلب، روح و فکر افراد عنوان کرد و افزود: در جنگ شناختی برخلاف جنگ نرم به افراد حتی اجازه تصمیم‌گیری داده نمی‌شود؛ نسل جوان باید آگاه باشد که در این جنگ شکست نخورد. 

وی با استناد بر اعلامیه‌ای از سمت اندیشکده‌های آمریکایی که در رابطه با شرایط شکست ناپذیری کشورها بیان شده است، خاطرنشان کرد: هر کشوری که دارای دو مولفه قدرت علمی و تاب‌آوری باشد شکست ناپذیر است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تاب آوری، مقاومت و ایستادگی را تابعی از اتصال محکم مردم با ولایت، رهبری، دین و شریعت برشمرد و ادامه داد: ثمره این اتصال محکم قرارگیری مقاومت و استقامت در نقطه اوج خود و شکست دشمن است.

حسینی ناامید آفرینی و ایجاد یاس در بین ملت ایران را یکی از دسیسه‌های امروز دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن سعی دارد از طریق جنگ شناختی عذت و افتخارات جمهوری اسلامی را در مقابل ملت ایران ذلیل و کم اهمیت جلوه دهد.

وی شرکت پرشور و حماسه آفرینی در انتخابات را بیمه مادام العمر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انتخابات زمینه‌ساز پیوند محکم‌تر بین مردم و حاکمیت است.

جانشین فرمانده سپاه دانشجو معلمان را مبارزان اصلی در جنگ شناختی دشمن دانست و اظهار کرد: دانشجو معلمان با تربیت درست نسل آینده و آگاهی بخشی صحیح به آنان تمامی نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha