• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402120200947
  • خبرنگار : 50184

چرا ۳ دونده کرمانشاه در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا غایب بودند؟

چرا ۳ دونده کرمانشاه در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا غایب بودند؟

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه در خصوص چرایی غیبت سه ورزشکار شاخص دوومیدانی کرمانشاه در یازدهمین دوره مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا توضیح داد.

احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مسابقات اخیر دو و میدانی داخل سالن آسیا به میزبانی تهران، در خصوص غیبت برخی از قهرمانان دوومیدانی کرمانشاه در این رقابت ها، اظهار کرد: شرکت ورزشکاران کشورمان در این رقابت ها مستلزم حضور و کسب امتیاز لازم در مسابقات جایزه بزرگ و همچنین رقابت های باشگاهی کشور بود که طی ماه های گذشته برگزار شده بود.

وی افزود: مرتضی ناظمی، سبحان احمدی و امیرفرزام صفری سه ورزشکار کرمانشاهی بودند که توانسته بودند با حضور در این رقابت ها و کسب امتیازات لازم مجوز حضور در مسابقات داخل سالن آسیا را کسب کنند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه به انصراف مرتضی ناظمی از حضور در مسابقات داخل سالن آسیا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف اشاره کرد و گفت: سبحان احمدی در دو ماده ۸۰۰ متر و امیر فرزام صفری در ماده ۱۵۰۰ متر دو ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها بودند که سبحان احمدی در مرحله مقدماتی توانست رکورد ملی کشور را در ماده خود بشکند و مدال نقره این رقابت ها را کسب کرد، اما امیر فرزام صفری موفق به کسب مدال نشد.

وی به غیبت حسین کیهانی دارنده مدال طلای ماده ۳۰۰۰ متر با مانع بازیهای آسیایی جاکارتا و پژمان یارولی دونده ۸۰۰ متر ایران در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه حسین کیهانی به دلیل کسالت نتوانست در رقابت های باشگاه های کشور شرکت کند و همین موضوع باعث شد نتواند مجوز حضور در رقابت های داخل سالن آسیا را بگیرد.

روشن زاده ادامه داد: پژمان یارولی دیگر ورزشکار کرمانشاهی هم به دلیل آماده نبودن بدنش و مشغله کاری نتوانست در این رقابت ها شرکت داشته باشد و در نهایت مجوز حضور در رقابت های داخل سالن آسیا را هم نگرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha