• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402120201001
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج:

تمام جریان‌های سیاسی فرصت برابر برای بیان گفتمان خود در دانشگاه دارند

تمام جریان‌های سیاسی فرصت برابر برای بیان گفتمان خود در دانشگاه دارند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج گفت: تمام جریان‌های سیاسی و داوطلبان نمایندگی مجلس فرصت برابر برای بیان گفتمان خود در دانشگاه یاسوج را دارند.

حجت الاسلام خیرالله امیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دانشجویان دانشگاه یاسوج برنامه های متعددی برای انتخابات دارند که از مهمترین برنامه ها جلسات پرسش و پاسخ با داوطلبان نمایندگی مجلس بود که طی آن برای تمام داوطلبان نامه های رسمی فرستاده و یک فرصت عادلانه و برابر در اختیار آنها قرار داده شد تا برای پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان حاضر شوند.

وی اظهارکرد: برنامه های دیگری چون تریبون آزاد، کرسی های آزاد اندیشی و حلقه های دیگری که این روزها با محوریت انتخابات فعالیت می کنند هم از دیگری فعالیت های دانشجویی مربوط به انتخابات است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: قشر دانشجو به عنوان قشر نخبه مردمی شناخته شده و سخنانش در جامعه پذیرش بالایی دارد و می تواند اثرگذار باشد، بنابراین باید در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشیم و از طریق فضای به روز و علمی دانشگاه شبهات ذهنی دانشجویان را بر طرف کنیم.

حجت الاسلام امیری در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که دانشجویان در امر سیاسی کمرنگ شده اند، تصریح کرد: اینطور نیست، با وجود اینکه استان ها و شهرهای مختلف در این زمینه با هم تفاوت دارند و ممکن است در یک بخشی کاهش های جزیی و طبیعی وجود داشته باشد و دشمن هم این موضوع را بزرگ نمایی می کند اما واقعیت این است که تشکل های دانشجویی در این دانشگاه فعال هستند و همه طیف های دانشجویی را دارند و از همه مدل افکار دعوت شده و در جلسات پرسش و پاسخ صحبت هایشان را ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های دانشجویی در زمینه انتخابات رضایتمند است و می بینیم که دانشجویان بیشتر از طیف استادی و کارکنان فعالیت دارند و برنامه ریزی های متعددی انجام داده اند، ادامه داد: دستورالعمل هایی در زمینه انتخابات ابلاغ شده که رویکرد اصلی آنها در زمینه مشارکت مردمی و راهکار هایی برای رفع شبهات دانشجویان یا حتی اساتید در زمینه انتخابات است که می توان این مهم را با برگزاری و تشکیل کرسی ها آزاد اندیشی، حلقه ها و جلسات پرسش و پاسخ به انجام رساند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج بیان کرد: نامه رسمی برای تمامی داوطلبان نمایندگی مجلس فرستادیم و فراخوان و اطلاعیه عمومی منتشر کردیم و هر داوطلبی که تقاضا داشته باشد به صورت عادلانه برای او در دانشگاه وقت گذاشته می شود که حضور پیدا کند و حرفا و برنامه هایش را بیان کند. بنابراین تضمین می شود که تمام جریان های سیاسی و داوطلبان نمایندگی مجلس فرصت برابر برای بیان گفتمان خود در دانشگاه یاسوج را دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha