• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402120201018
  • خبرنگار : 71381

گزارش کامل ایسنا از چهارمین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران

استقبال قوی مراجعان و حضور متعهدانه مسئولان

استقبال قوی مراجعان و حضور متعهدانه مسئولان

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از یکشنبه ۲۹ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد که گزارش کامل ایسنا از آخرین روز این نمایشگاه را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش ایسنا، چهارمین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران نمایشگاه رسانه‌های ایران صبح امروز-چهار شنبه-دوم اسفند۱۴۰۲،  با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» آغاز شد.

این نمایشگاه پس از ۶ سال وقفه و اعمال تغییراتی چشمگیر نسبت به دوره‌های گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل تهران برگزار می شود و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

برگزاری مناظرهای سیاسی، برپایی نشست‌های علمی، معرفی کتاب‌های حوزه رسانه، کارگاه‌های آموزشی فعال، برگزاری نشست خبری مسئولان اجرایی و...  از جمله برنامه‌های اصلی نمایشگاه  است.

در حاشیه چهارمین روز نمایشگاه هیات مدیره انجمن اهدای عضو ایران در نشستی درباره مرگ روزانه تا ۱۰ بیمار نیازمند عضو پیوندی در کشور، اهمیت کارت اهدای عضو، آمار بالای مرگ مغزی در کشور و ... به بحث و گفت‌وگو نشستند.

غرفه ایسنا در چهارمین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران

مجلس مقتدر برای حوزه سلامت کمک‌کننده است

در چهارمین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به غرفه ایسنا آمد و در گفت و گو با خبرنگار این رسانه، با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا حضور نمایندگانی که متخصص باشند، تجربه داشته باشند و بتوانند قوانین پیشرفته را وضع کنند، مورد تایید است و امیدواریم که با مشارکت مردم این اتفاق بیافتد.

بهرام عین‌اللهی درباره مطالبات وزارت بهداشت از مجلس دوازدهم با توجه به برنامه‌های دولت در حوزه سلامت، گفت: ما قانون‌گذار نیستیم و مجری هستیم و بر همین اساس هم در دولت مسایلی را اجرا می‌کنیم که در مجلس به تصویب رسیده است؛ بنابراین قطعا یک مجلس مقتدر و مجلسی که بتواند قوانین خوبی را بگذارد و آیین نامه‌ها و مسایل را نیز خوب ببیند، می‌تواند به ما کمک کند.

تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای هر کد ملی

وی در تشریح «برنامه سلامت خانواده» به ایسنا گفت: وزارت بهداشت با اجرای برنامه سلامت خانواده در نظر دارد که برای هر ایرانی و هر کد ملی، یک پرونده سلامت ایجاد کند. اقدامات وزارت بهداشت محدود به تشکیل پرونده سلامت نمی‌شود بلکه برای هر ایرانی که دارای کد ملی است یک مراقب سلامت در نظر گرفته‌ایم.  

پرداخت ۹۵ درصد هزینه‌های درمانی در «برنامه سلامت خانواده»

وزیر بهداشت همچنین درباره حمایت‌های درمانی از افراد در برنامه سلامت خانواده گفت: اگر افراد از مسیر برنامه سلامت خانواده درمان شوند، ۹۵ درصد از هزینه‌های درمانی آنها را پرداخت می‌کنیم.  

استقبال قوی مراجعان و حضور متعهدانه مسئولان

مناظره دست پاک و نراقی

درادامه نمایشگاه، کوروش دست پاک معاون دبیرکل حزب سازندگی و محسن نراقی دبیر شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی با حضور در غرفه ایسنا درباره موضوع انتخابات به مناظره نشستند.

کوروش دست پاک در بخشی از این مناظره در پاسخ به سوالی در ارزیابی از فضای انتخابات، گفت: وضعیت انتخابات امسال با سال های قبل متفاوت است. سال های قبل فضا انتخاباتی تر بود و مردم بیشتر صجبت می کردند اما الان شاید دغدغه یک قشر از فعالان سیاسی و گروه های مرجع باشد و قشری از مردم بی اهمیت شده است. حالا چه شده است که درصد قابل توجهی از مردم و دلسوزان ایران به این رسیده که انتخابات تفاوتی برای آن ها در زندگی شان ندارد.

نراقی نیز گفت: مولفه های متعددی در مشارکت موثر است، در طول جمهوری اسلامی مواردی بود که برخی سیاسیون همچون مرحوم هاشمی رفسنجانی می خواستند با انتخابات فرمالیته به کسی برسند که به اهداف آن ها برسند. اما تاکید امام و رهبری آن است که در شکل گیری حاکمیت مردم نقش افرین هستند. مساله موثر دیگر فهم مردم از میزان خدمتی است که دریافت می کنند یعنی احساس کنند مسئولان برای حل مشکلات آن ها تلاش کرده و به دنبال اهداف خودشان و خارج فرستادن بچه هایشان نیستند به مشارکت ترغیب می شوند. مولفه دیگر تنوع رقابت سیاسی است که به پرشور بودن انتخابات کمک می کند اما انتخاباتی هم بوده که تنوع گسترده داشته اما مشارکت پایین بود مثل شورای شهر دوم که مشارکت حداقلی شاهد بودیم.

مناظره نیاستی و زعیمی 

مناظره دانشجویی دیگری در غرفه ایسنا با حضور حامد نیاستی، فعال سیاسی دانشجویی و سعید زعیمی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران پیرامون مساله انتخابات برگزار شد.

در ابتدای این مناظره نیاستی با بیان اینکه من در موضع مخالف اینجا هستم و دلایلم به امور ساختاری معطوف می‌شود، توضیح داد: یکی از دلایلی که من با انتخابات پیش رو مخالفم، وجود ساختار استصوابی در کشور است که باعث می‌شود نتوانیم نماینده مطلوب و دلخواه خود را انتخاب کنیم؛ از این رو در انتخاب بین بد و بدتر قرار می‌گیریم.

زعیمی در مقابل با بیان اینکه من در موضع موافق بر اصل انتخابات و دفاع از مجلس یازدهم در این مناظره شرکت می‌کنم، اظهار کرد: اگر خاطرات میشل فوکو که بعد از انقلاب دو بار به ایران سفر کرده است را مطالعه کنیم، متوجه می‌شویم او انقلاب ایران را معنویت پایه توصیف می‌کند و این معنویت پایه بودن ماهیت مردمی و مردمی بودن دارد. مجلس ایران جزو معدود مجالسی است که قابلیت انحلال ندارد. سایر مجالس کشورها قابلیت انحلال دارند و از این لحاظ مجلس ما دارای قدرت زیاد برای قانون گذاری و تشکیل یک ساختار برای پیش برد امور کشور است.

مناظره قوی و عابدینی 

نیره قوی و زهرا عابدینی از فعالان و پژوهشگران حوزه زنان نیز با محوریت انتخابات در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران به مناظره نشستند.

در بخشی از این مناظره عابدینی تاکید کرد: صحنه برای حضور زنان فراهم نیست و اینجا است که نقش مجلس مشخص است. نقش مجلس نقش قانون گذاری است که بستر قانون را فراهم کند تا از ظرفیت زنان به عنوان انسان استقاده کند و قابلیت انسانی زنان در صحنه های سیاسی و اجتماعی و... تبلور پیدا کند. من ایمان دارم به این امر که هرجایی زنان حضور دشاتند فساد در کار کم بهره وری بالاتر بوده است چون زنان تعهد عجیبی به کار دارند و تخصص در تحول گرایی آنها بالا است‌.

قوی در ادامه مناظره تاکید کرد: در نظام اسلامی که مبتنی بر اصول دینی و عقل است حتماً ضوابطی هم در این زمینه وجود دارد. بعد از انقلاب ما زنان توانستند براساس اندیشه امام به شکلی در جامعه نقش‌آفرینی کنند که عفاف هم رعایت شود. این یعنی هم آزادی زنان برای حضور در عرصه‌های مختلف فراهم شده و هم اصول و مبانی دینی رعایت شده است. اگر کسی معتقد است زنان بعد از انقلاب آزادی خود را از دست دادند این گوی و این میدان بیایند و بگویند تا پاسخ بدهیم و گفت‌وگو کنیم.

نشست اقتدارآفرینی با انتخابات

امروز همچنین نشست «اقتدارآفرینی با انتخابات» با حضور سعید آجرلو فعال سیاسی اصولگرا و حجت نظری فعال سیاسی اصلاح طلب در غرفه ایسنا برگزار شد.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد هم  با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌وگو نشست.

بنزین گران نمی‌شود/ تورم سال آینده قطعا کمتر از امسال است

وزیر اقتصاد ضمن اعلام اینکه سال آینده تورم قطعا کمتر از امسال خواهد بود، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد اما برنامه‌های غیرقیمتی برای کنترل ناترازی در بخش انرژی خواهد داشت.

پاسخ رییس صداوسیما به پرسش‌های ایسنا

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما هم که در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات به غرفه ایسنا آمد، به پرسش هایی درباره نظارت بر تبلیغات پاسخ داد و درباره احتمال نرسیدن سریال «پایتخت» برای پخش در نوروز ۱۴۰۳، توضیح داد: بعید می‌دانم اینچنین باشد اما دوستان ما در سیمافیلم مجموعه‌های مختلف نمایشی را دنبال می‌کنند و به این سوال شما پاسخ خواهند داد.

امروز همچنین رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت  در غرفه ایسنا درباره آخرین اقدامات دولت در زمینه برگزاری انتخابات، اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای پیش‌روی ماست. اساسا امر انتخابات در دستور کار نظام است. دولت مجری است و چهار راهبردی که رهبری معظم انقلاب برای انتخابات تعیین و ابلاغ فرمودند جزو دستورکارهای دولت است.

خلجی یادآور شد: امیدواریم به فضل الهی با حضور مردم این انتخابات هم مثل دیگر انتخابات گذشته، با شور و نشاط برگزار شود و تعیین‌کننده مسیر قانونگذاری چهار سال آینده کشور باشد.

هر ایثارگر یک نفر را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم یادآور شد: توصیه من به جامعه هدف ایثارگری این است که هرکدام یک نفر را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات، بیان کرد: جامعه هدف ما یک جامعه هدف مسئول هستند و در انتخابات شرکت خواهند کرد. ضمن اینکه هم رأی دهندگان و برخی از نامزدها از ایثارگران‌اند یا تعلقی به آنها دارند.

جبهه پایداری در صورت نرسیدن به وحدت لیست جداگانه‌ای می‌دهد

در ادامه علی خضریان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به اینکه از امشب بررسی کاندیداهای جبهه پایداری در تهران شروع می شود، گفت که جبهه پایداری در صورت نرسیدن به وحدت با سایر گروه‌های انقلاب اسلامی لیست ۳۰ نفره جداگانه‌ای در تهران منتشر خواهد کرد.

احتمال حضور باهنر در لیست شورای وحدت چقدر است؟/ اعلام زمان انتشار لیست نهایی شورای وحدت

منوچهر متکی هم در غرفه ایسنا با اعلام زمان انتشار فهرست نهایی شورای وحدت اصولگرایان برای برای انتخابات مجلس در تهران، گفت: فردا یک نفر به لیست ۲۹ نفره شورای وحدت اضافه می‌شود. این یک نفر جزو بانوانی است که باید نام‌شان در این فهرست قرار گیرد.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در پاسخ به پرسشی درباره احتمال قرارگرفتن محمدرضا باهنر در فهرست شورای وحدت در کرمان، اظهار کرد: انتخاب نامزدها در استان‌ها برعهده شورای وحدت استان‌هاست‌. اگر شورای وحدت استان به نتیجه نهایی درباره نامزد یا نامزدها در چارچوب دستورالعمل شورای وحدت، برسد با آنان مخالفتی نداریم. اما اگر در موردی به اختلاف برسند یا نتوانند تصمیم بگیرند، از تهران به این موضوع رسیدگی می‌شود و کرمان از این قاعده مستثنی نیست.

استقبال قوی مراجعان و حضور متعهدانه مسئولان

 امیدآفرینی در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر مهمانان امروز غرفه ایسنا بود و با بیان اینکه امید آفرینی باید در کانون توجه قرار گیرد، گفت: بزرگترین مولفه‌ای که موجب امیدآفرینی انسان‌ها می‌شود، سرمایه‌گذاری برای اثرگذاری است. افزایش ضریب تاثیر از اهمیت زیادی برخوردار است و این موضوع مبتنی بر واقع‌گرا کردن دانشجو است.

محمدمهدی طهرانچی اظهار کرد: یکی از مطالبات جامعه، پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه چه در قالب حکمرانی و چه در قالب سبک زندگی است. دانشگاه باید ماموریت‌پذیر شود و هنگامی که ماموریت‌پذیر می‌شود، ماموریت‌پذیری باید در تمام ارکان آن ظهور و بروز کند.

آماده‌سازی ۲۰ هزارتن میوه شب عید

سرپرست سازمان تعاون روستایی هم ضمن بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات، در مورد موضوعاتی چون عرضه و قیمت میوه شب عید و عرضه خرمای ماه رمضان صحبت کرد.

خرمای ماه رمضان ۱۵درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود

ایوب فصاحت با اشاره به اینکه ۲۰ هزار تن سیب و پرتغال جهت توزیع در شب عید آماده کرده‌ایم گفت: بیش از ۲۰ هزار تن هم ذخیره احتیاطی در نظر گرفته‌ای که اگر بازار نوسانی داشت بتوانیم از آن استفاده کنیم. قیمت هایی که در حال حاضر در بازار مشاهده می شود به هیچ وجه افزایش پیدا نخواهد کرد. خرما را حداقل با ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهیم کرد.

توقف رشد مصرف موادمخدر

همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در غرفه ایسنا از توقف رشد مصرف مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه رشد مصرف مواد مخدر و اعتیاد در کشور متوقف شده که این دستاورد خوب حاصل تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها و مطبوعات است.

توزیع موادمخدر در بسته‌بندی‌های شکیل

سردار اسکندر مومنی  با اشاره به اینکه سوداگران مرگ و دشمنان تلاش می‌کنند مواد مخدر را بی‌ضرر نشان داده و در بسته‌بندی‌های شکیل و زیبا ارائه و توزیع کنند، گفت: از همین رو ما نیز باید تلاش خود را مضاعف کنیم. اینها فریبی بیش نیست و انتهای اعتیاد جز بدبختی و تباهی چیزی نیست. بدون تردید اگر خانواده‌ها واقف شوند، تلاش بیشتری می‌کنند.

نرخ ویزیت پزشکان ایران در رتبه ۱۰۱ جهان

رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی هم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن تاکید بر ابلاغ تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قبل از پایان سال، گفت: اگر همسان‌سازی تعرفه‌های پزشکی انجام شود، باید گفت که قیمت خدمات پزشکی جزو ارزان‌ترین خدماتی است که در این سرزمین ارائه می‌شود.

دکتر محمد رئیس‌زاده  اظهار کرد: بر اساس برخی از رتبه بندی‌های جهانی، ایران از منظر ارزش ویزیت پزشکان در رتبه ۱۰۱ جهان قرار دارد.

از وزارت نفت تا پلیس؛ لزوم همکاری دستگاه‌ها برای تدوین سیاهه انتشار آلودگی هوای تهران

در جریان برگزاری نمایشگاه، مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز در گفت و گویی در غرفه ایسنا، با بیان اینکه تدوین سیاهه جدید آلودگی هوای تهران در حال پیگیری است بر ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف برای ترسیم دقیق وضعیت آلودگی هوای پایتخت و شناسایی منابع آلاینده تاکید کرد.

سید محمد مهدی میرزایی قمی توضیح داد: منابع آلاینده متحرک، دومین منابع آلاینده مورد بررسی در سیاهه انتشار است که شامل وسایل نقلیه می‌شود. شناخت دقیق از مشخصات وسایل نقلیه مانند سال تولید آن‌ها برای تدوین سیاهه انتشار از اهمیت زیادی برخوردار است. اطلاعات پلیس راهور فراجا در زمینه پلاک خودروها و ... می‌تواند برای تکمیل سیاهه انتشار موثر باشد علاوه بر آن وزارت صمت می‌تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات موتور خودروها به ما کمک کند تا بتوانیم به تحلیلی دقیق از منابع آلاینده هوای پایتخت دست یابیم.

ملاک‌های افزایش «شهریه» مدارس غیردولتی

امروز همچنین رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، میزان افزایش «شهریه» مدارس غیردولتی در سال آینده را براساس عملکرد آن‌ها عنوان کرد.

محمودزاده با بیان اینکه حداقل و حداکثر میزان شهریه مدارس غیردولتی بر اساس ۶ شاخص که در ماده ۱۵ و ۱۶ قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی آمده، مشخص می‌شود، توضیح داد: بر اساس این شاخص‌ها فرمول گذاری شهریه هر مدرسه انجام و مدارس مدارک خود را برای تعیین میزان شهریه بارگذاری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در تعیین افزایش شهریه‌ها میزان تاب آوری مردم نیز مدنظر قرار می‌گیرد ادامه داد: کنترل شهریه بالا در دستور کار است تا مدارس بتوانند بر اساس اولویت‌های آموزش و پرورش خدمات خود را کیفی کنند.

از دیگرمهمانان غرفه ایسنا در چهارمین روز نمایشگاه، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بود که گفت: معوقات این بانک کمترین معوقات در شبکه بانکی دارد، ادامه داد: روزانه ۱۰.۵ درصد سپرده قانونی داریم و ۸۸ درصد هم مصارف داریم یعنی کلا دو الی سه درصد نقدینگی مازاد داریم. خوشبتانه اضافه برداشت و زیان انباشت نداریم. در دوسال گذشته سرمایه بانک  از ۲.۴ به ۸.۴ همت رسیده ایم وافزایش سرمایه داشته ایم.  

استقبال قوی مراجعان و حضور متعهدانه مسئولان

لزوم حضور پررنگ رسانه‌های فعال در فضای مجازی در نمایشگاه مطبوعات

مدیر مسئول روزنامه جام‌جم هم با حضور در غرفه ایسنا با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه مطبوعات امسال، تاکید کرد که رسانه‌های فعال در عرصه فضای مجازی باید حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه مطبوعات داشته باشند.

مهدی گیوه‌کی در خصوص کیفیت نمایشگاه امسال اظهار کرد: نمایشگاه امسال پس از ۶ سال وقفه مجددا برگزار شده است و از این جهت باید گفت نسبتا نمایشگاه خوبی است‌.

مسئول بخش ویژه نوآوری و فناوری‌های نوین حوزه رسانه هم با اشاره به بخش نوآوری و فناوری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، اعلام کرد: در این بخش نمایشگاه ۲۴ دستاورد شرکت‌های فناور در حوزه خبرنویسی عرضه شده است.

 از دیگر مهمانان غرفه ایسنا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،‌ چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ناصر فخاری رئیس سازمان اقتصادی کوثر، هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشوی، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، احمد علوی رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران، سردار محمد رویانیان،‌ عبدالله ضیغمی جانشین قرارگاه جبهه رسانه های انقلاب اسلامی،‌ جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات،‌ علی‌رضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی،‌ادریس راموز قائم‌مقام ستاد سفر جزیره قشم، حمید رضا افتخاری مدیر رادیو صبا ، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران ،‌محسن آشتیانی مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی،‌ حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران،‌سید نظام موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،‌رئیس کمیسیون سلامت، پیر هادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران،‌ باقری معان برنامه ریزی شهرداری تهران، ساداتیان کارشناس مسائل بین الملل،‌ امیر شهرابی رییس سازمان ملی بهره وری،‌ ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی ، میرسامان پشوایی رییس سازمان ملی بهره وری، علی ربیعی سخنگوی دولت دوازدهم، شهروز فلاحت‌پیشه معاون امور بین‌الملل بنیاد سعدی،‌ حجت الاسلام هادی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه، حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،‌ حمیدرضا فولادگر رییس شورای عالی بهبود محیط کسب و کار،‌ پرویز سروری رئیس شورای ائتلاف تهران، امیر حسین ثابتی فعال سیاسی اصولگرا، مجتبی ایزد خواه و غلامحسین رضوانی و اکبری تالار پستی نمایندگان تهران مجلس شورای اسلامی و ... بودند.

****

در حاشیه نمایشگاه قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دور آتی نمایشگاه رسانه‌های ایران در پاییز سال آینده خبر داد و درباره‌ی تداوم برگزاری این نمایشگاه گفت: خدا را شکر با همت دوستان در وزارت فرهنگ و همچنین تلاش اصحاب رسانه، نمایشگاه به خوبی در حال برگزاری است. طبق برنامه‌ریزی‌ها، این نمایشگاه سال آینده در فصل پاییز برگزار می‌شود که ان‌شاءالله همان زمانِ همیشگی برگزاری نمایشگاه در آبان‌ ماه خواهد بود.

مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران  عصر امروز-چهارشنبه-دوم اسفندماه  برگزاری با گردهمایی اهالی رسانه در حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، فرشاد مهدی‌پور (معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات)، محمد خزاعی (رئیس سازمان سینمایی) در مصلای تهران برگزار شد.

در این مراسم از سه غرفه برتر ایسنا، مهر و پایگاه خبر فوری تقدیر به عمل آمد و خبرگزاری دانشجویان ایران به عنوان یکی از غرفه‌های برتر معرفی شد. در این راستا تندیس و لوح تقدیر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مهدی خیرجو ـ مدیرعامل ایسنا ـ اهدا شد.

گزارش کامل ایسنا از سومین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران را نیز می توانید در این لینک بخوانید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha