• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402120201027
  • خبرنگار : 71295

پخش مناظره انتخاباتی از سوم اسفند در ۴ کانال تلویزیونی بوشهر

پخش مناظره انتخاباتی از سوم اسفند در ۴ کانال تلویزیونی بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مناظرهای انتخاباتی داوطلبان مجلس دراستان بوشهر از سوم اسفند در چهار کانال تلویزیونی پخش می‌شود.

اکبر پورات در جمع خبرنگاران، برنامه مناظره کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ابتکار جدید رسانه ملی اعلام کرد و گفت: میز و برنامه مناظره تلویزیونی توسط داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی بازخورد بسیار خوبی دارد و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در برنامه مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخاباتی استان بوشهر مردم نسبت به داوطلبین شناخت پیدا می‌کنند، گفت: در این برنامه تلویزیونی مردم از راهبردهای کلان کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شناخت پیدا می‌کنند و ان‌شاءالله در تصمیم‌گیری‌ها مثمرثمر خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان تا ۸ صبح ۱۰ اسفندماه ادامه دارد، اضافه کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از ۳ اسفند تا ساعت ۸ صبح ۱۰ اسفند برگزار می‌شود و کاندیداها دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای جامعه عرضه می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از راه‌اندازی چهار کانال تلویزیونی برای معرفی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: کانال تلویزیونی نایبند برای حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه، کانال بیرمی برای حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، کانال تلویزیونی نخلستان برای حوزه انتخابیه دشتستان و کانال تلویزیونی دریا برای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در صدا و سیمای استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، پورات با اشاره به پخش مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با راه‌اندازی این چهار کانال تلویزیونی ضمن ایجاد فضایی عادلانه برای همه نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استان بوشهر برای معرفی خود و برنامه‌ها، مردم نیز شناخت بیشتری از آن‌ها پیدا کنند تا کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha