• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402120201168
  • خبرنگار : 50228

سرپرست فدراسیون:

باید آزمایشگاه دوپینگ ویژه سوارکاری تاسیس شود/ خوزستان توانایی میزبانی‌های بین‌المللی را دارد

باید آزمایشگاه دوپینگ ویژه سوارکاری تاسیس شود/ خوزستان توانایی میزبانی‌های بین‌المللی را دارد

ایسنا/خوزستان سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: خوزستان باتوجه به اقلیم آن، توانایی برگزاری فستیوال و مسابقات بین‌المللی را نیز دارد.

عباسعلی اکبری امروز (دوم اسفندماه) در مجمع انتخاب رییس هیات سوارکاری خوزستان، اظهارکرد: بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان تلاش بی وقفه ای در راستای توسعه ورزش خوزستان دارد که از او و همکارانش قدردانی می کنم. همچنین به آقای برون که مجددا به عنوان رییس هیات سوارکاری استان انتخاب شد، تبریک می گویم. آقای برون آنچه مسلم است وظیفه شما از نظر اخلاقی، شرعی و عرفی سخت است و مردم استان چشم انتظار تلاش های شما هستند و باید پاسخگو باشید. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: باید در خوزستان تلاش مضاعف داشته باشید. ورزش سوارکاری یک صنعت بوده و یک صنعت عظیم در دنیا محسوب می شود، در حالی که ما دیدمان نسبت به این صنعت کوچک است. وظیفه دوستان در خوزستان نیز باتوجه به گستردگی و تعداد اسب و نیز علاقه موجود نسبت به اسب در این استان، بیشتر است.

سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: ۱۳ رشته در فدراسیون سوارکاری وجود دارد که صرفا در خوزستان، شاید سه رشته فعال باشد و توقع علاقه مندان راه اندازی سایر رشته ها است. خوزستان باتوجه به اقلیم آن توانایی برگزاری فستیوال و مسابقات بین المللی را دارد که توجه به این مهم، انتظارات ما از هیات خوزستان نیز همین است. 

وی بیان کرد: امیدوارم زمین های سوارکاری در خوزستان احداث شود. ضمن این که رییس این هیات و مجموعه اش باید تلاش و تعاملی بیشتری در راستای توسعه این رشته در استان داشته باشند. همچنین اعضای مجمع باید مطالبه گر باشد.

اکبری در ادامه با اشاره به برگزاری مجمع فدراسیون سوارکاری در تاریخ ۲۴ اسفندماه، عنوان کرد: با برگزاری مجمع، این رشته زیبا به دست صاحبان اصلی اش سپرده می شود. باید به این فدراسیون کمک و آزمایشگاه دوپینگ ویژه اسب سواری و سوارکاری تاسیس شود. امیدوارم با این اقدامات، دغدغه بحث دوپبنگ رفع شود. همچنین معتقدم فدراسیون سوارکاری باید سازمانی گسترده از فدراسیون سوارکاری داشته باشد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha