• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120201303
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران خبرداد

کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر از دو سوداگر مرگ در نور

کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر از دو سوداگر مرگ در نور

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری عاملان تهیه و توزیع موادمخدر با ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه «احمد امینی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط افرادی که از استان های مرکزی برای فروش وارد شهرستان نور می کردند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و ۴ کیلو و ۱۰۰گرم  مواد مخدر تریاک کشف کردند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

کلاهبرداری میلیاردی با جعل اسناد بانکی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری فردی که با استفاده از جعل اسناد بانکی اقدام به برداشت ۶۸ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سرهنگ «محسن سلیمانی» در تشریح این خبر بیان کرد: در  پی مراجعه نماینده یکی از بانک‌های چالوس به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی با اسناد و مدارک یک شرکت با نام مشخص اقدام به برداشت ۶۸ میلیارد ریال از حساب وی کرد، موضوع بطور ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران پلیس فتا شهرستان چالوس با انجام تحقیقات فنی و بررسی های همه جانبه، متهم را که به یکی از شهرستان های همجوار متواری شده بود، شناسایی کردند .

وی در ادامه افزود: ماموران با هماهنگی قضائی موفق شدند، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه مبلغ مورد نظر به شرکت مذکور توسط کلاهبردار بازگردانده شد، اظهار کرد: به مسئولان و مدیران شرکت ها و موسسات هشدار داد مراقب مراودات بانکی وجابجایی وجه نقد باشند تا موجب سوء استفاده  کلاهبرداران  قرار نگیرند.

کشف ۳ کیلو و۵۰۰ گرم موادمخدر از منزل یک سوداگر مرگ در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل تهیه و توزیع موادمخدر با ۳ کیلو و۵۰۰ گرم موادمخدر در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلو و۵۰۰گرم مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد، از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha