• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120201358
  • خبرنگار : 30147

فرماندار خلیل‌آباد:

 مشارکت مردم در انتخابات باعث تضمین امنیت ملی می‌شود

 مشارکت مردم در انتخابات باعث تضمین امنیت ملی می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خلیل‌آباد گفت: فرصت حضور مشارکت مردم در انتخابات باعث تضمین امنیت ملی ما می‌شود.

محمدرضا خوشنویس ۲ اسفند در جلسه با اعضای شعب و کاربران رایانه در شعب اخذ رأی اظهار کرد: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی‌طرفی و تسلط بر قانون در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، تلاش کنند.

وی تأکید کرد: برای اینکه انتخابات بدون نقص برگزار شود تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی با عوامل هیأت نظارت و بازرسی داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد بیان کرد: مهمترین معیار و ملاک برای ما در انتخاب نمایندگان فرماندار بی‌طرفی بوده که با پایش افراد و استعلامات صورت گرفته این موضوع تا روز آخر رصد می‌شود و ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق‌الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات بوده و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید یک اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

خوشنویس افزود: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان خلیل‌آباد فراهم شده است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاربران رایانه در شعب اخذ رأی نقش کلیدی و حساسی دارند، به برگزاری انتخابات نیمه الکترونیکی و قوانین جدید انتخابات در این خصوص پرداخت و گفت: مسئولیت کمیته فناوری در پیشبرد برگزاری انتخابات بسیار مهم است.

فرماندار خلیل‌آباد در همین خصوص بر آمادگی کاربران رایانه برای شروع و پایان بی‌نقص فرایند انتخابات تأکید کرد و با ضروری دانستن آموزش مستمر تمامی اعضای نقش‌آفرین شعبه اخذ رأی به خصوص کاربران رایانه گفت: آموزش و تعامل نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرصت حضور مشارکت مردم در انتخابات باعث تضمین امنیت ملی ما می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه فضای انتخابات پر شوری در خلیل‌آباد حاکم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha