• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402120201381
  • خبرنگار : 50649

تاکید جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فارس بر اعتمادسازی برای جلب مشارکت مردم

تاکید جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فارس بر اعتمادسازی برای جلب مشارکت مردم

ایسنا/فارس دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این حزب برای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ گفت: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس بر اعتمادسازی برای جلب مشارکت مردم تأکید دارد.

علی رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، نقش احزاب را در این راستا یادآور شد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، موضوع مهمی است که مورد توجه احزاب قرار دارد و پیروز میدان انتخابات ۱۴۰۲، طیف سیاسی است که خاکستری‌ها را جذب کند و به مردم امید دهد.

وی با بیان اینکه در کشور ما احزاب به جایگاه اصلی خود نرسیده‌اند، افزود: در کشورهای توسعه یافته، مدیران از دل احزاب خارج می‌شوند اما در کشور ما افراد پس از به قدرت رسیدن تازه به فکر تشکیل حزب می‌افتند که پیامد آن این است که زمانی که قدرت پایان می‌یابد، آن حزب هم محو خواهد شد.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فارس اظهار کرد: قانون‌گذار و دولت برای احزاب باید اقدامات لازم را در نظر بگیرند و به احزاب اعتماد کنند تا در دل احزاب و با یک خرد جمعی در احزاب یک مدیر ساخته و بالا آورده شود.

رهایی بیان کرد: چیزی که موجب جلب اعتماد مردم و شرکت در انتخابات می‌شود، عملکرد دولتی منسوب به یک حزب است و در این راستا سعی کرده‌ایم با معرفی دستاوردهای دولت در حزب خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اقدامات جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس در راستای انتخابات پیش‌رو گفت: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس بر اعتمادسازی برای جلب مشارکت مردم تأکید دارد و اگر سلایق مختلف در انتخابات بیایند و قشر خاکستری حس کند که اتفاقات خوب رقم می‌خورد و امیدوار شوند، پای صندوق رای خواهند آمد.

معاون سیاسی و تشکل‌های سیاسی شورای وحدت استان فارس بیان کرد: حزب ما بر این باور است که جمعیتی که قبلا پای صندوق رای آمدند، باز هم خواهند آمد اما باید درصدد تلاش برای افزایش مشارکت باشیم و برای تحقق این امر باید حرف و اعتراض مردم شنیده و برای مطالبه به‌حق مردم اقدام شود تا جایی که نتیجه اقدامات در کف خیابان ملموس باشد و نوجوان و جوان ما آن را حس کند.

رهایی اظهار کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس در قدم اول برای حضور حداکثری مردم در انتخابات جلسات جهاد تبیین را به صورت درون حزبی برای اعضای خود برگزار کرده است که در این راستا تلاش شده است تا به معرفی خدمات و اقدامات خوب دولت و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان بپردازیم تا سیاه‌نمایی‌هایی که در خصوص عملکرد دولت شده رفع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha