• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120201420
  • خبرنگار : 50604

درخشش خبرنگاران ایسنا در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

درخشش خبرنگاران ایسنا در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

ایسنا/گلستان خبرنگاران خبرگزاری ایسنا با کسب دو عنوان برتر در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و یک رتبه نخستین رویداد جام رسانه امید گلستان تجلیل شدند.

آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و نخستین رویداد جام رسانه‌ امیدگلستان ظهر امروز پنجشنبه دوم اسفندماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار و از نفرات برتر این رویداد با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

از مهدی باقریان دبیر خبرگزاری ایسنا در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان یکی از مدیران انقلابی و اثرگذار رسانه‌ای تجلیل شد و مریم شریفی نیز در این جشنواره رتبه سوم گزارش خبری را از آن خود کرد، رامین بشرویه عکاس و خبرنگار ایسنا نیز در بخش تیتر نخستین رویداد جام رسانه رتبه اول را کسب کرد.  
رئیس بسیج رسانه گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به نام شهید «عبدالمهدی مغفوری» شهید شاخص سال مزین است، اظهار کرد: بالندگی، رشد، عزت و توسعه امروز  کشور به برکت خون شهدا است.
 

دریافت ۹۸۰ اثر در دبیرخانه جشنواره ابوذر 

علیرضا همایونفر با تأکید اینکه تکریم و زنده نگهداشتن یاد شهدا پاسدار معرفت‌های دیرینه است، گفت: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب امروزه ارزش پرداختن به موضوع شهید و زنده کردن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و مشکلات اقتصادی نباید ما را از یاد شهدا غافل کند.

رئیس بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: آثار تولیدی فعالان رسانه در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با شعار «خبرنگاران منادیان حقیقت و روشنگری هستند» مورد بررسی قرار گرفته و مسئولان برگزاری آن با بررسی نقاط قوت و ضعف و همچنین الگوگیری از دوره‌های پیشین و استفاده از تجربیات گذشته تلاش کردند به بهترین نحو آثار را داوری کنند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۹۸۰ اثر پذیرفته شده که نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و در نهایت ۲۳ اثر برتر انتخاب شد، بیان کرد: در رویداد رسانه‌ای‌ امید نیز ۴۸۰ اثر در سه قالب جهاد تبیین، جهاد خدمت و امید آفرینی پذیرفته شد که در این جشنواره  نیز ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

درخشش خبرنگاران ایسنا در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۲ ۲۱:۴۵

موفق باشین همیشه