• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120201483
  • خبرنگار : 50614

فرماندار خبر داد

پیش‌بینی مشارکت ۷۵ درصدی در شهرستان تربت جام

پیش‌بینی مشارکت ۷۵ درصدی در شهرستان تربت جام

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت جام با تاکید بر اینکه فضای مشارکت قوی و همگانی در شهرستان شکل گرفته است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بالای ۷۵ درصد مردم مشارکت انتخاباتی داشته باشند.

حسین جمشیدی امروز ۲ اسفندماه در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات بسیار بزرگی در شهرستان تربت جام شکل گرفته است، اظهار کرد: در دهه فجر بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری برگزار و ۷۶ پروژه عمرانی به ارزش ۱۳۵۰میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با اشاره به برودت هوا و قطع واردات گاز از ترکمنستان در زمستان سال گذشته، عنوان کرد: این اتفاق باعث شد ۵۰۰ میلیارد تومان برای تقویت خط انتقال گاز تربت جام اختصاص یابد. عملیات اجرایی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا آغاز شد و در کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید. افتتاح رسمی این پروژه در اردیبهشت‌ماه سال آینده اتفاق خواهد افتاد. همچنین پنج پروژه حوزه بهداشت و درمان نیز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.  شهرستان تربت جام در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه اول دریافت قیر رایگان را نیز داشته است.

فرماندار تربت جام بیان کرد: حوزه انتخابیه تربت جام شامل چهار شهرستان تربت جام، تایباد، صالح‌آباد و باخرز است‌. این حوزه نماد وحدت همدلی و همگرایی است. مجموعا این‌ چهار شهرستان یک کرسی در مجلس دارند.

جمشیدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر چهار راهبرد اصلی انتخابات سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، خاطرنشان کرد: این‌چهار راهبرد در دستورکار قرار گرفته و با همدلی و اهتمامی که وجود دارد، همه تلاشمان را برای تحقق آن‌ها انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به تاییدصلاحیت ۳۱ نامزد از حوزه انتخابیه تربت جام، عنوان کرد: از این تعداد یک‌ نفر از خواهران و سی نفر از برادران هستند. همچنین ۸ نفر از شهروندان اهل تسنن و سایرین از شهروندان اهل تشیع هستند

فرماندار تربت جام با تاکید بر اینکه فضای مشارکت قوی و همگانی در شهرستان شکل گرفته است، اظهار کرد: جلسات متعددی با حضور همه اقشار برگزار شده است. پیش‌بینی می‌کنیم بالای ۷۵ درصد مردم مشارکت انتخاباتی داشته باشند. همچنین ۱۵۴۰ نفر رای اولی داریم که در شب میلاد حضرت علی‌اکبر برای این تعداد افراد جشن تکلیف سیاسی برگزار کردیم.

جمشیدی افزود: ما آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در تربت جام را داریم. این شهرستان دارای سه حوزه فرعی بوده و ۱۳۹ شعبه اخذ رای داریم. این ۱۳۹ شعبه به صورت شهری و روستایی است و ۴۹ شعبه به صورت سیار و ۹۰ شعبه ثابت خواهد بود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه جلب مشارکت حداکثری مردم، تاکید کرد: همه پای کار آمده‌اند تا مشارکت همگانی حداکثری را رقم بزنند. با اقشار مختلف جلساتی برگزار شده است. همه زمینه مشارکت فراهم است و مردم فهیم و نجیب شهرستان تربت جام با ۶۳۳ شهید والا مقام خود، نشان داده‌اند پای کار هستند. انشالله در ۱۱ اسفند ماه یک مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha