• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402120201546
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان:

آماده برقراری امنیت انتخابات در کرمانشاه هستیم

آماده برقراری امنیت انتخابات در کرمانشاه هستیم

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در دیدار با فرماندار و اعضای شورای تامین سرپل ذهاب، به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: پلیس برای برقراری امنیت کامل این رویداد ملی آماده است.

وی ادامه داد: برای این ماموریت مهم آموزش‌های لازم به ماموران انتظامی که پای صندوق‌های اخذ رای حضور خواهند داشت داده شده و همکاران ما با آمادگی کامل در شعبه‌های اخذ رای حضور خواهند داشت.

 حاجیان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات، گفت: مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی باعث تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد، کما اینکه تجربه انتخابات گذشته هم نشان می‌داد که مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

برخورد با مجرمان سخت و پشیمان کننده خواهد بود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از برخورد قاطعانه پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: برخورد با این افراد سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

وی  تصریح کرد: کرمانشاه محل مناسبی برای جولان افراد مجرم نیست و چنانچه دست از پا خطا کنند با پشیمان کننده‌ترین برخوردها از سوی پلیس مواجه خواهند شد.

حاجیان ادامه داد: به فضل الهی و با تلاش شبانه‌روزی همکاران انتظامی، کرمانشاه جزو امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، ولی لازم است برای ارتقای این امنیت تلاش بیشتری داشته باشیم.

اجرای طرح های هدفمند و پایدار امنیت آفرین در استان کرمانشاه آغاز شده است

رئیس پلیس استان کرمانشاه به اجرای طرح های امنیت بخش در استان هم اشاره کرد و گفت: اجرای طرح امنیت محله محور، طرح هر کلانتری یک شهر و تشکیل قرارگاه مبارزه با سوانح و اصلاح نقاط حادثه‌خیز کرمانشاه از جمله این طرح‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان نمادی از حاکمیت همه تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند امنیتی مطلوب و پایدار را در سطح استان برقرار و رضایت شهروندان را جلب کند.

حاجیان در پایان تعامل دستگاه های اجرایی استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همین تعامل می تواند باعث بهبود وضعیت و رفع یا کاهش بسیاری آسیب های اجتماعی شود که سود حاصل از آن در نهایت به مردم استان خواهد رسید.

حضور پرصلابت پلیس امنیت خوبی در جامعه ایجاد کرده است

فرماندار سرپل ذهاب نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های ماموران انتظامی، گفت: حضور پرصلابت پلیس امنیت خوبی در جامعه ایجاد کرده است.

صدرالله بابلی ادامه داد: امروز سرپل ذهاب در زمره شهرستان‌های امن استان قرار دارد و این حاصل نشده مگر اینکه ماموران پلیس با همه توان در میدان حضور داشته‌اند.

وی در پایان از آمادگی سرپل ذهاب برای برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند اسفند خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری شهروندان در این رویداد مهم اندیشیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha