• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402120201580
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی:

هر جوان در انتخابات پیش رو یک رسانه باشد

هر جوان در انتخابات پیش رو یک رسانه باشد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر جوان در انتخابات پیش رو یک رسانه باشد، گفت: جوانان عزیز با روشنگری و آگاهی‌دهی به مردم، زمینه حضور پرشور آنان در پای صندوق های رای را فراهم کرده و خواب دشمن برای سوءاستفاده از رسانه و فضای مجازی را نقش بر آب می‌کنند.

مالک رحمتی، چهارشنبه، دوم اسفندماه، در جشن ده هزار نفری جوانان جمعیت هلال احمر استان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، افزود: این جشن بزرگ این پیام را برای شما جوانان دارد که انسان، بدون هدف و آرمان به جایی نمی‌رسد.

وی خطاب به جوانان حاضر در این مراسم، گفت: شما سرشار از برنامه و طرح و ایده هستید و امروز به برکت این نظام که مرهون ایثارگری و جانفشانی جوانان در هشت سال دفاع مقدس است، افتخارات زیادی در عرصه‌های گوناگون خلق کرده‌اید.

رحمتی بیان کرد: انقلاب اسلامی به ما اعتماد و نفس داد که هر چه را بخواهیم انجام می‌دهیم، بزرگ‌ترین داشته ما جوانان هستند و ما باید قدر آنها را بدانیم.

رحمتی با اشاره به اینکه راه رسیدن به آینده روشن، حضور در انتخابات است، ادامه داد: در انتخابات پیش رو، غیرت و بصیرت آذربایجانی را نشان خواهیم داد و برگ زرین دیگری را رقم خواهیم زد.

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: امروز دشمن با حرکت بر بستر فضای مجازی و رسانه، به دنبال تاثیرگذاری بر روی افکار مردم ماست، اما غافل از اینکه هر جوان ما خودش یک رسانه است و می‌تواند مردم را آگاه کند که برای آرمان‌های خود پای کار بیاید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: به کمک شما جوانان بهترین و باشکوه‌ترین انتخابات را برگزار کرده و با انتخاب هوشمندانه در یازدهم اسفند ماه، چهلمین انتخابات را تحول‌آفرین خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha