• چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402120201615
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

خدمات ادارات ناشناخته نماند

خدمات ادارات ناشناخته نماند

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: ناشناختگی خدمات ادارات بر مشارکت آنان در انتخابات اثر می‌گذارد که نیاز به اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردها است.

علی محمدی کیا، امروز ( چهارشنبه، دوم اسفندماه) در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: رضایتمندی و دستاوردهای دستگاه‌های اداری بر میزان مشارکت سیاسی تاثیر می‌گذارد.

وی با اشاره به ناشناختگی برخی از خدمات برای مردم، افزود: بی اطلاعی باعث نارضایتی و عدم انگیزه برای حضور در صحنه‌های سیاسی مثل انتخابات و راهپیمایی می‌شود.

فرماندار تیران و کرون از مسئولان این شهرستان خواست تا دستاوردها و اقدامات خود را برای مردم تشریح کنند تا آنکه تاثیر حضور مردم برای انتخاب اصلح را بدانند و در انتخابات ۱۱ اسفند علاوه بر حضور نسبت به انتخاب اصلح دقت داشته باشند.

وی معتقد است اطلاع رسانی به موقع منجر به شناخت و شناخت جایگاه رای مردمی برای تصمیم‌سازی‌های آینده خواهد شد.

محمدی کیا به تشکیل پویش رسانه پیشرفت در تیران و کرون اشاره کرد و یادآورشد: این جریان تنها مخصوص ایام انتخابات نخواهد بود، بلکه فرصت‌سازی برای آینده نیز می‌شود و امکان مشارکت را افزایش می‌دهد.

وی دوری از جانب داری از کاندیدها را مورد تاکید قرار داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اداری از هیچ کاندید جانب داری نکنند و تمام تلاش خود را به مشارکت بخشی معطوف کنند.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: ۲۶ نفر برای نمایندگی مجلس حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون کاندید شده‌اند که جلسه توجیهی و آموزشی برای آنان برگزار شده و باید الزامات شهرستانی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: رعایت اخلاق انتخاباتی، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی قانونی و دوری از حاشیه پردازی از جمله وظایف کاندیدها و حامیان آنان محسوب می‌شود که تذکرات لازم به نامزدهای انتخاباتی داده شده است.

به گفته وی، ۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات این شهرستان همکاری دارند که جنبه مردمی برگزاری این اتفاق مهم سیاسی را متجلی می‌سازد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha