• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120301724
  • خبرنگار : 50646

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت:

امسال یکی از سال‌های درخشان سپیدرود است

امسال یکی از سال‌های درخشان سپیدرود است

ایسنا/گیلان سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه تا این جای فصل مشکلات کمی داشتیم و من فکر می‌کنم امسال را می‌توانیم یکی از سال‌های درخشان سپیدرود بنامیم، گفت: امیدوارم این روند تا آخر پا برجا بماند و بدون دغدغه یک تیم خوب را برای یک فصل خوب در لیگ یک ببندیم.

سهیل حق شناس شامگاه چهارشنبه ۲ اسفند ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عدم حضور رضا عاشوری بازیکن سپیدرود در بازی مقابل تیم ساری، با تبریک پیروزی تیمش به هواداران، اظهار کرد: عدم صدور کارت بازی برای رضا عاشوری دقیقا یک دقیقه مانده به سوت آغاز بازی برای خود ما هم شوکه کننده بود و تازه به ما اعلام کردند که کارت عاشوری درست نشده و سیستم بازی و حتی نحوه گرم کردن بازیکن جایگزین را بهم ریخت.

وی افزود: در مقابل  ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مانده به شروع بازی کارت بازیکنان تیم حریف با تماس تلفنی انجام و بدون اینکه در لیست بیاید صادر شد، اما و اگرها از این بازی بسیار زیاد است و ‌نمی‌توانم درباره اینها نظر بدهم اما تا آنجایی که می‌دانم درباره آقای عاشوری تائید کامل را به ما داده بودند ولی با همان تماس تلفنی که برای تیم حریف انجام شد باید این طرف هم موافقت  انجام می‌گرفت  که متاسفانه محقق نشد و ما نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم.

سرپرست تیم سپیدرود رشت درباره روند داوری این دیدار، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون داورانی که برای دیدارهای سپیدرود سوت زده بودند از داوران خوبی بودند، برخی از آنها تجربه قضاوت در لیگ دو را نداشتند یا داور لیگ دسته یک بودند و برای ما در رشت و بیرون از آن سوت زدند و ما به آن صورت مشکل داوری نداشتیم؛ فارغ از قضیه داوری همیشه بازی کردن با تیم‌های پایین جدول که برای بقا می‌جنگند سخت است و حساسیت خیلی زیادی مانند صدر جدول روی این بازی‌ها وجود دارد.

حق شناس با تاکید بر اینکه فدراسیون یا کمیته محترم داوران باید برای انتخاب داوران نظارت بیشتری داشته باشد، افزود: باید داوران باتجربه و میدان دیده برای چنین دیدارهایی بگذارند که مشکلی به آن صورت پیش نیاد، برای اولین بار یکسری صحنه‌ها دیدیم که ما را اذیت کرد و صدای فریاد ما بلند شد؛ خیلی نمی‌توانیم روی آن قضاوت کنیم مثل اینکه پنالتی بود یا خیر؟ آنچه بیشتر ما را اذیت کرد مدیریت بازی بود که داور باتجربه‌تر خیلی راحت می‌توانست آن را مدیریت کند تا ما را به این چالش نکشد؛ اما به هر صورت که بود این بازی را بردیم و سه امتیاز را گرفتیم و خداروشکر دوبار به صدرجدول برگشتیم و امیدوارم این روند را حفظ و در نهایت و در آخر فصل دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره شرایط تیم در نیم فصل دوم، خاطرنشان کرد: از ۶ نفر از عزیزانی که با ما به صورت توافقی و یا به صورت غیرتوافقی همراه بودندجدا شدیم، آنها خیلی زحمت کشیده بودند که جای تقدیر دارد.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود: در نیم فصل دوم چهار بازیکن به نام‌های صالحی، سروی و باقری که از بایکنان سابق خودمان بودند و شاهین ملکی از شهرداری آستارا را در تیم جذب کردیم، دوست داشتیم یک تا ۲ بازیکن دیگر جذب کنیم و در تکاپو هستیم این کار را انجام دهیم.

حق شناس با بیان اینکه ۲ تا جای خالی برای جذب بازیکن داریم و با یک تا ۲ بازیکن صحبت کردیم، گفت: هواداران از ما انتظار دارند بازیکنانی را در تیم جذب کنیم که مثمر ثمر باشند و به صعود ما کمک کند؛ به همین دلیل کادر فنی و مدیریت بسیار موشکافانه بازیکنان را بررسی می‌کنند تا بازیکن جدید جزء بازیکن ثابت تیم باشد نه بازیکن ذخیره، اگرخدا بخواهد این کار را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات تیم سپیدرود، تاکید کرد: امسال با مدیریت و حمایت مهندس یوسفی و هیئت مدیره تا این جای فصل مشکلات کمی داشتیم و من فکر می‌کنم تا به اینجای فصل، امسال را می‌توانیم یکی از سال‌های درخشان سپیدرود بنامیم و  امیدوارم این روند تا آخر پا برجا بماند و ما با خوشحالی فصل را به اتمام برسانیم و همینطور بعد از مدت‌ها و بدون دغدغه یک تیم خوب را برای یک فصل خوب در لیگ یک ببندیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه ۳ بر ۲ تیم شهدای ساری را شکست داد و با کسب  ۲۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بهمن جوان در رده دوم جدول لیگ دسته دوم آزادگان ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha