• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120301769
  • خبرنگار : 50037

طرفداران کاندیداها بر تأسیسات مجموعه شهری اقلام تبلیغاتی نصب نکنند

طرفداران کاندیداها بر تأسیسات مجموعه شهری  اقلام تبلیغاتی نصب نکنند

ایسنا/همدان شهردار رزن گفت: از طرفداران کاندیداهای انتخاباتی درخواست داریم بر تأسیسات مجموعه شهری تحت هیچ شرایطی اقلام تبلیغاتی نصب نکنند.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای رعایت حقوق نامزدهای انتخابات و حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و جلوگیری از آشفتگی بصری و جلوگیری از تخریب زیباسازی شهر، شهرداری رزن در ایام تبلیغات انتخابات، شش نقطه از مناطق پررفت و آمد سطح شهر را برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات و نصب و الصاق پوسترهای تبلیغاتی آنها جانمایی کرده است.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند و در این رابطه فضای لازم برای تبلیغات کاندیداها با رعایت مساوات در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در صورتی که کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها برای تبلیغات و نصب پوسترهای خود به غیر از مکان‌های مشخص شده خواستند کار خاص دیگری انجام دهند حتما با هماهنگی شهرداری باشد تا آسیبی به مجموعه شهری وارد نشود.

محمدی‌راستی با اشاره به اینکه هر گونه نصب پوستر، بنر و اقلام تبلیغاتی در هر مکانی به جز مکان‌های جانمایی شده توسط شهرداری جمع‌آوری می‌شود مگر اینکه با هماهنگی شهرداری باشد، خاطرنشان کرد: با تمام کاندیداهایی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، هماهنگی لازم را داریم و اگر قرار باشد امکاناتی در اختیار آنها قرار گیرد به صورت مساوی خواهد بود و فرقی بین آنها برای ما وجود ندارد.

وی با اشاره به این که نصب پوسترهای تبلیغاتی در ایام تبلیغات انتخابات در دیوارها و جداول سطح شهر غیرقانونی است، اضافه کرد: با آغاز زمان رسمی تبلیغات از ساعت ۱۲ بامداد پنجشنبه سوم اسفند، کمیته امحاء ستاد انتخابات با همکاری شهرداری نسبت به امحاء آثار تبلیغاتی نصب شده در اماکن غیرمجاز اقدام می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha