• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402120301836
  • خبرنگار : 50163

فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

شرکت در انتخابات موجب تسریع در روند رو به رشد انقلاب می‌شود

شرکت در انتخابات موجب تسریع در روند رو به رشد انقلاب می‌شود

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: حضور در انتخابات سبب تسریع در روند رو به رشد و شتاب گرفتن قطار توسعه انقلاب می‌شود.

سرهنگ علیرضا افشار امروز (پنج‌شنبه، ۳ اسفند ماه) در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان ابهری با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از چین دومین کشوری است که بیشترین مرز را با کشورهای همسایه دارد، عنوان کرد: با توجه به همین موضوع آمریکا و هم پیمانانش می‌خواهند ثبات و امنیت ایران اسلامی را با ایجاد ناامنی در بین همسایه‌هایی مانند افغانستان و عراق به خطر اندازند.

وی با بیان اینکه دو فاکتور امنیت هر کشوری شامل قدرت سخت‌افزاری و قدرت نرم‌افزاری که همان حضور میدانی مردم در صحنه‌ها است، عنوان کرد: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، نمادی از قدرت نرم‌افزاری جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که اثرگذارتر از قدرت سخت‌افزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر، اظهار کرد: آینده نظام و کشور برای شما جوانان است و سوال از دانش‌آموزان اینجاست که آیا شما می‌خواهید آینده‌ای که دشمن ترسیم کرده را برای خود بسازید یا آینده‌ای که شایسته شماست، لذا رای شما و مشارکت همه آحاد مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است و تضمین آینده درخشان کشور است.

وی ادامه داد: غربی‌ها می‌گویند مشارکت در انتخابات نشان‌دهنده شعور سیاسی است اما دلیل اینکه آنها جوانان ایران اسلامی  و مردم  عزیز را از نظام اسلامی مأیوس می‌کنند، این است که می‌دانند ایران اسلامی در آینده آقای دنیا خواهد شد لذا با انجام دسیسه‌ها و نقشه‌های مختلف هدفی جز نابودی ایران اسلامی ندارند.

افشار با تشریح  دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف همچون انتخابات ۱۱ اسفندماه برای کشور امنیت آور و باعث بازدارندگی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن خواهد شد و قطعا قطار پیشرفت کشور در همه ابعاد سرعت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha