• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120301911
  • خبرنگار : 50038

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات کشور

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان برای حل مشکلات کشور

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: طی سال‌های اخیر روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه و سربلندی ایران اسلامی با جوانان بوده و این موضوع وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان کشوری برای اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های مدیریتی کشور نهاده است.

دکتر حسنعلی نوروزی افزود: بنا بر رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، معظم‌له محور همه سیاست‌ها و برنامه‌های نظام در این بیانیه را با تمرکز به استفاده از ظرفیت و توجه به جوانان قرار دادند.

وی با تأکید بر اینکه باید امید و انگیزه را در دل جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی زنده کرد، افزود: با انگیزه و توانایی که از دانشجویان سراغ دارم، امید دارم که آینده درخشانی در انتظار ایران سربلند است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر تصریح کرد: انتظار می‌رود جوانان ایران اسلامی با تأسی از حضرت علی‌اکبر(ع) به عنوان الگوی ولایت‌مداری، با همت والا و جهادی خود برای تحقق آرمان‌های ایران اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: در بین فصول سال، بهار از زیبایی و صلابت خاصی برخوردار است، فصل سرسبزی، شکفتن و نو شدن طبیعت بوده و چه خوش گفته اند که «جوانی، بهار عمر آدمی است»، جوانی بهترین و حساس‌ترین دوره عمر انسان به حساب می‌آید، در همین دوره است که انسان می‌تواند سرنوشت خویش را رقم بزند و افق آینده خود را روشن و درخشان و یا آن را تیره و تار سازد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: جوان، سرشار از شادابی و نشاط است، نگاه او مملو از عشق، امید و آرزوست بنابراین با تکیه بر نیروی جوان، چرخ‌های عظیم آبادانی کشور به حرکت درمی‌آید و در نهایت، صعود به قله‌های رفیع کمال و توسعه پایدار، میسر می‌شود.

انتهای پیام                                                              

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha