• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120301957
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران

کشف ۳۰۰کیلوگرم گوشت خوک در سوادکوه

کشف ۳۰۰کیلوگرم گوشت خوک در سوادکوه

ایسنا/مازندران سرپرست انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت خوک و دستگیری یک متهم در خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «صدرا عبدی» با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل گوشت قاچاق در شهر پل سفید توسط یکی از راننده های خطی، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ پل سفید قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری پل سفید با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی حامل گوشت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آنرا توقیف کردند.

سرهنگ عبدی از کشف ۳۰۰کیلوگرم گوشت خوک در بازرسی از خودروی توقیفی خبر داد و در ادامه بیان کرد: ماموران در این اقدام راننده خودرو را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

کشف۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در"آمل"

ماموران انتظامی شهرستان آمل از یک قاچاقچی مواد مخدر۲ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

ماموران انتظامی شهرستان آمل در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر  بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی یک متهم که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان کرده بود،شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را دستگیر کردند.

قابل ذکر است که ماموران انتظامی آمل در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک، ۲۰۰ گرم سوخته و یک دستگاه ترازو مخصوص توزین مواد مخدر راکشف کردند.

کشف ۲ هزار لیترسوخت قاچاق در"آمل"

سرپرست انتظامی شهرستان آمل از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حسین کیان مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه بخش لاریجان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی جاده هراز به یک دستگاه خودروی حامل سوخت  مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی مذکور، مقدار ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان آمل افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کیان مهر خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت دریافت هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان، موضوع از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha