• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402120301965
  • خبرنگار : 50553

عبودتیان مطرح کرد

تلاش دولت سیزدهم برای استفاده از نخبگان در تصمیم‌سازی‌های کشور

تلاش دولت سیزدهم برای استفاده از نخبگان در تصمیم‌سازی‌های کشور

ایسنا/قزوین دستیار مردمی سازی رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توجه به مردمی‌سازی، گفت: دولت سیزدهم به دنبال استفاده از ظرفیت مشارکت نخبگان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور است.

سیداحمد عبودتیان در جلسه شورای اداری استان قزوین که امروز ۳ اسفند در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردمی‌سازی فقط مختص دولت فعلی نیست بلکه ضروریت و واقعیتی است که همواره باید مورد توجه قرار می‌گرفت اما گاه از آن غفلت شده است.

دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور گفت: تمامی کشورها براساس اقتضائات خود الگو حکمرانی دارند و ملت ایران با نقش آفرینی در انقلاب الگوی جمهوری اسلامی را به ثمر رساندند و پای این انقلاب ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم به دنبال استفاده از ظرفیت مشارکت نخبگان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور است و در این راه قدم برداشته و خوشبختانه در استان قزوین این موضوع به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

عبودتیان خاطرنشان کرد: امام در اوج محدودیت با کمک مردم توانست پیروز شود چراکه معتقد بود دست توانای خدا در قدرت مستضعفین نهفته است؛ در این راستا دولت سیزدهم می‌خواهد برای حل مشکلات از ظرفیت مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه مقدمه قانون اساسی بیان می‌کند ما آمده‌ایم تا ابعاد خداگونگی انسان بروز پیدا کند اما هرگز این مطالب در سطح جامعه گفته نشده است، افزود: سند تحول دولت سیزدهم در راستای مردمی‌سازی است تا با مشارکت مردم از مشکلات آگاه شویم و به اصلاح آن بپردازیم.

ستاد دولت در قزوین ستادی چابک است

به گزارش ایسنا، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور بیان کرد: مردم قزوین مردمی متدین، با تدبیر و فهیم هستند و ستاد دولت در قزوین نیز ستادی چابک است که تمام همت خود را در راستای رسیدگی به مشکلات به کار گرفته است.

عبودتیان اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها نیز باید پیوست مردمی داشته باشند الگوی مردمی‌سازی توسط مدیران اجرایی استان باید انجام شود تا اهداف دولت مردمی سیزدهم به ثمر بنشیند.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در حوزه نظام مالیاتی اتفاقات خوبی رقم خورده، گفت: دولت الگوی تواصی در بخش مردمی را دنبال می‌کند و این الگو نیز باید سرلوحه کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در ۲۹ ماهی که در دولت مستقر شده‌ ۴۵ سفر استانی و ۲۷ سفر خارجی داشته که این نشان از یک دولت مردمی و فعال است؛ خوشبختانه شاهد رشد چهار درصدی اقتصاد در دولت فعلی هستیم.

عبودتیان در پایان گفت: دشمن با تمام تلاش خود سعی در ایجاد نا امنی در کشور ما دارد تا مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، در این خصوص باید همت، تلاش و همکاری صورت گیرد تا مشارکت حداکثری رقم بخورد و دشمن به هدف خود دست پیدا نکند که همینطور نیز خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha