• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120301990
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

خوب است که وزارتخانه خانواده داشته باشیم

خوب است که وزارتخانه خانواده داشته باشیم

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه خوب است که وزارتخانه خانواده داشته باشیم گفت: بانوان ما چه فعال در بخش خانگی و چه بیرون در حوزه اقتصاد مشکلات زیادی دارند باید به این بخش توجه شود در حوزه تولیدی هم فکری برایشان شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور بانوان، اظهار کرد: امیدواریم برای نمایش اقدامات دولت سیزدهم جهاد تبیین صورت بگیرد.

وی افزود: فعال کردن ۷هزار کارخانجات تولیدی راکد، ساخت و واردات واکسن و کنترل کرونا در این دولت قدم‌های بزرگی بود که متاسفانه برخی از مشکلات اقتصادی مانع از دیدن آنها شده است که دوستان به‌خاطر کم اطلاعی و دشمنان به‌خاطر حسادت بیان نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بعضا در حوزه بانوان انقلابی شاهد مسائل ضدارزشی در حوزه زنان هستیم که بخشی مربوط به گردشگران و بخش دیگری ناشی از تاثیرات آنان بر مردم بومی اینجاست که واقعا این موضوع مومنین را ناراحت می‌کند.

وی با بیان تاکید بر اهمیت خانواده گفت: چقدر خوب است که وزارتخانه خانواده داشته باشیم، رسانه داشته باشیم، خانواده خیلی مهم است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به افزایش تقاضای طلاق گفت: این نشان از این دارد که آستانه صبر و تحمل در بین خانواده‌ها کم شده و نیاز به یک انسجام بیشتر، استحکام درونی و ساختاری بهتری دارند.

خوب است که وزارتخانه خانواده داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: زودتر خانواده‌ها را دریابیم و فکری جدی بکنیم، از خواهران مومن، متدین و انقلابی که بسیار زیاد هستند استفاده کنیم، زیاد روی مسائل نظری کار نکنیم، هر مقداری مطالعه کردیم کافی است بیائیم عمل و اجرا کنیم.

این مسئول تاکید کرد: هر گروهی که می‌آیند تازه شروع به آسیب‌شناسی می‌کنند تا زمانی که مطالعاتشان تمام شود باز گروهی دیگر؛ عمل نمی‌شود.

آیت الله محمدی لائینی در پایان اظهار کرد: بانوان ما چه فعال در بخش خانگی و چه بیرون در حوزه اقتصاد خیلی مشکلات دارند باید به این بخش توجه شود در حوزه تولیدی هم فکری برایشان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha