• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402120302033
  • منبع : نمایندگی اردبیل

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی استان اردبیل با تأکید بر اصلاح نگاه عمومی به بهبودیافتگان اعتیاد گفت: اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ های ترک اعتیاد در سالن رضازاده برگزار شد.

علی نصرالله زاده سوم اسفند در مراسم اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ های ترک اعتیاد اردبیل با اعلام اینکه مجمع خیرین یاریگران زندگی برای اولین بار در استان اردبیل تشکیل یافته است، گفت: این مجمع با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ های ترک اعتیاد اردبیل کرده است.

وی افزود: مجمع خیرین یاریگران زندگی دارای چندین کمیته تخصصی است و هر ماه کمیته های فرهنگی، ورزشی، هنرمندان، کارآفرینان، رسانه و سایر، برنامه شاخصی را برای افزایش نشاط و انگیزه بهبودیافتگان و خانواده هایشان اجرا می کنند.

نصرالله زاده اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مخصوص مقیمان و بهبودیافتگان کمپ های ترک اعتیاد برای اولین بار در سطح استان اردبیل در سالن رضازاده با حضور خانواده های بهبودیافتگان برگزار میشود.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی تصریح کرد: پنج رشته ورزشی دارت، فوتبال دستی، پینگ پنگ، فوتسال و والیبال در سه روز برگزار شد و با مشخص شدن قهرمانان، جایزه ها و کاپ قهرمانی بهبودیافتگان در حضور خانواده هایشان در این مراسم با حضور مسئولان شهرستان اردبیل اهداء میشود.

وی همچنین از توزیع بسته های غذایی برای انواده های مقیمان کمپ ها خبر داد و بیان کرد: اهداف مجمع یاریگران زندگی اصلاح دیدگاه عمومی جامعه به کمپ های ترک اعتیاد و بهبودیافتگان می باشد.

نصرالله زاده عنوان کرد: تشویق مقیمان و بهبودیافتگان در محیط های ورزشی و فرهنگی و همچنین تغییر حال و هوای آنها و ایجاد انگیزه بیشتر برای ترک اعتیاد و بازگشت به زندگی و بطن جامعه از اولویت های کاری مجمع می باشد.

این خیر اردبیلی مطرح کرد: بیش از ۴۰۰ نفر در کمپهای ترک اعتیاد تحت درمان است و انتظار داریم دستگاه های اجرایی پیش از عموم مردم با تغییر نگاه خود و با هزینه کرد و تخصیص اعتبارات فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش جرم در جامعه کمک حال خیرین مجمع یاریگران زندگی استان باشند.

وی ادامه داد: همچنین نیازمند مساعدت خیرین استان در بحث اشتغال بهبودیافتگان هستیم و با شعار چشم ها را باید شست و جور دیگر باید دید، از مردم استان اردبیل تقاضا داریم افراد بهبود یافته را پذیرش کنند و از نگاههای سوء نسبت به بیماران اعتیاد اجتناب نمایند.

برگزاری اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی مقیمان و بهبودیافتگان کمپ‌های ترک اعتیاد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha