• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402120302077
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

نامزدها از تخریب و توهین به یکدیگر جلوگیری کنند

نامزدها از تخریب و توهین به یکدیگر جلوگیری کنند

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات، گفت: نامزدها از تخریب و توهین به یکدیگر جلوگیری کنند. 

موسی سلیمی به تشریح بایدها و نبایدهای تبلیغات انتخابات پرداخت و اظهار داشت: تبلیغات نامزد های انتخاباتی از بامداد امروز پنجشنبه سوم اسفندماه شروع شده و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسمات کشوری استانداری با اشاره به زمان تعیین شده برای تبلیغات نامزدهای خبرگان رهبری، افزود: تبلیغات خبرگان رهبری از هفته گذشته شروع شده و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باید برابر دستور العمل های انتخاباتی و قانون و مقررات باشد.

به گفته وی؛ ابعاد آثار تبلیغاتی بر اساس قانون ۷۰ در ۱۰۰ است و محل نصب تبلیغات باید در مکان‌های جانمایی شده توسط فرمانداری ها و شهرداری‌ها باشد. 

سلیمی اظهار داشت: به لحاظ قانونی نصب آثار تبلیغاتی در تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بیمارستان ها و  اتوبوس های شهری ممنوع است. 

دبیر ستاد انتخابات استان با تأکید بر اینکه در این دوره عرصه تبلیغات بیشتر در فضای مجازی خواهد بود، گفت: در این دوره از انتخابات، امکان تبلیغات در  فضای مجازی هم فراهم است و چهار کانال تلویزیونی تبلیغاتی هم برای تبلیغات راه اندازی شده تا مردم انتخاب بهتری داشته باشند. 

سلیمی با بیان اینکه در این یک هفته باقی مانده تا انتخابات هم امکان دارد نامزدی از گردونه انتخابات رد صلاحیت شود، تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات اگر نامزدها تخلفات انتخاباتی داشته باشند و صلاحیت آنها برای ورود به مجلس خدشه دار شود، شورای نگهبان نسبت به صلاحیت نامزد اعلام نظر خواهد داشت. 

وی از تمامی نامزدها خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی، شور انتخاباتی را رقم زده و از توهین و تخریب یکدیگر جلوگیری کنند و صرفاً تبلیغات خودشان را انجام دهند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha