• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402120302167
  • خبرنگار : 50463

برگزاری آیین اختتامیه، افتتاح و کلنگزنی چند پروژه با حضور وزیر علوم در یزد

برگزاری آیین اختتامیه، افتتاح و کلنگزنی چند پروژه با حضور وزیر علوم در یزد

ایسنا/یزد طی مراسمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در یزد دو طرح افتتاح و ساخت دو پروژه دیگر آغاز شد.

«محمد علی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز(پنجشنبه سوم اسفند ماه) در بدو ورود خود به استان یزد در نمایشگاه رویش حاضر و به مدت پنج ساعت از تمام غرفه های این نمایشگاه بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کرد.

«زلفی گل» در آیین اختتامیه جشنواره ملی رویش افزود: وجود شما دانشجویان به دانشگاه معنا و مفهوم می دهد، تیرهای دانایی هستید که از کمان دانشگاه به آینده پرتاب می شود.

وی افزود: شما دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستید، امیدورام که سر راه شما عزیزان انسانهای بزرگ قرار گیرد که تاتیر گذار باشد که به اروزهایتان برسید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدوارم مسیر دانایی را با سرعت هر چه بیشتر طی کنید تا به توانایی برسید و کشور آباد و سر افراز کنید.

«محمد علی زلفی گل» در پایان تصریح کرد: به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان، امید است این فرزندان توانمند این کشور آینده درخشان برای کشور رقم بزنند.

برگزاری آیین اختتامیه، افتتاح و کلنگزنی چند پروژه با حضور وزیر علوم در یزد

افتتاح دو طرح در دانشگاه یزد 

ساختمان شهید الله دادی (بسیج اساتید دانشگاه یزد) با حضور محمد علی زلفی گل افتتاح شد؛ عملیات اجرایی این ساختمان از سال ۹۰ در دانشگاه یزد آغاز شده بود و مجموعا ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است؛ زیربنای این ساختمان ۶۲۵ متر مربع و در ۲ طبقه ساخته شده است.

همچنین با حضور وزیر علوم، پردیس فرهنگی و تفریحی دانشگاه یزد طی مراسمی در وسعت ۳۶ هکتار به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی دو پروژه عظیم عمرانی

آغاز ساخت یک هزار واحد خوابگاه متاهلین از دیگر برنامه های وزیر علوم در یزد بود که طی سه سال آینده ساخته می شوند و برای این واحدها ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

همچنین عملیات اجرایی طرح جامع پارک علم و فناوری یزد در وسعت ۱۰۰ هکتار امروز در یزد آغاز شد و حدود ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در این مکان مستقر می شوند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha