• جمعه / ۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120402387
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه موقت رشت:

مردم کاندیداهای اصلح را به یکدیگر معرفی کنند

مردم کاندیداهای اصلح را به یکدیگر معرفی کنند

ایسنا/گیلان امام جمعه موقت رشت از مردم خواست در صورت شناسایی کاندیداهای اصلح، آنها را به دیگران معرفی کنند و گفت: تبلیغ برای کاندیداها نباید حزبی، گروهی، جناحی، فامیلی و قومی باشد، بلکه باید براساس توان، تخصص، تعهد و شایستگی افراد به آنها رای دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی امروز (چهارم اسفند ماه) در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت با بیان اینکه ملت ایران همواره در صحنه‌های مهم و حساس انقلاب، بصیرت خود را نشان می‌دهند، اظهار کرد: ان‌شاءالله با حضور انقلابی و پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات، زمینه تشکیل مجلسی انقلابی با حضور نمایندگان اصلح و متعهد و توانمند فراهم خواهد شد.

وی حضور حداکثری در انتخابات را موجب تشکیل مجلس قوی دانست و ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات گذشته موجب شکل‌گیری دولت انقلابی و مردمی شد. شاهد حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم که موجب ناامیدی دشمنان شد. باید از آزمون انتخابات نیز سربلند بیرون بیاییم و شکست دیگری را بر دشمنان اسلام و انقلاب وارد کنیم.

او به کاندیداها توصیه کرد که از سیاه‌نمایی پرهیز و با احساس مسؤولیت بیشتری درباره مسائل اظهار نظر کنند و گفت: اگرچه برخی مشکلات در کشور وجود دارد، اما نباید دستاوردهای بزرگ و عظیم انقلاب در طول ۴۵ سال گذشته را کم‌رنگ جلوه دهیم.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه برخی کاندیداها اقدام به تخریب سایر کاندیداها می‌کنند، افزود: مردم به بد اخلاقی‌های انتخاباتی توجه می‌کنند و در رای آنها اثرگذار است. بنابراین کاندیداها براساس قانون تبلیغ کنند و از خرید و فروش رای به شدت بپرهیزند.

وی تاکید کرد: از متولیان برگزاری انتخابات انتظار داریم به وظیفه‌شان خوب عمل کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

طیبی در پایان، بار دیگر بر لزوم رفع مشکلات کشاورزان به‌ویژه برنج‌کاران و چای‌کاران تاکید و اضافه کرد: دولت برنامه‌ریزی‌های خوبی کرده است. امیدواریم به‌زودی خبرهای خوشی به کشاورزان برسد. از مسؤولان انتظار داریم اطلاع‌رسانی‌های لازم را برای رفع نگرانی‌ها انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha