• جمعه / ۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402120402390
  • خبرنگار : 50177

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حکومت امام عصر (عج) حکومت واحد جهانی است

حکومت امام عصر (عج) حکومت واحد جهانی است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتخابات فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت امام زمان (عج)، حکومت امام عصر (عج) را حکومت واحد جهانی عنوان کرد و افزود: احیاو گسترش اسلام، بسط عدالت در تمام سطوح جامعه و تامین امنیت در همه عرصه‌ها  از جمله ویژگی‌های حکومت امام عصر (ع) است.

وی تصریح کرد: بسترساز حکومت امام عصر (عج) هستیم و  باید در این چهار عرصه مذکور مجاهدت کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: باید بستری را برای حکومت واحد جهانی فراهم کنیم، بستری را که بیرق آن را امام راحل و مقام معظم رهبری برافراشتند.

شاهرخی با اشاره به فضلیت شب و روز نیمه شعبان، گفت: در خصوص فضلیت نیمه شعبان مبارک امام باقر (ع) در حدیثی می‌فرماید: خداوند همان‌طور که در ماه رمضان شب قدر را به پیامبر اسلام مرحمت فرمود، به ما اهل‌بیت(ع)   هم نیمه شعبان را عطا فرمودند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت  انتخابات پیش‌رو، این رویداد را مسالمت‌آمیزترین شیوه انتقال قدرت عنوان کرد و با تاکید براینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت‌ها در حال گردش است و هیچ کس برای همیشه دارای قدرت و اختیار نیست، تصریح کرد: انتخابات فرصتی مغتنم برای تغییر، تحول و جهش در کشور محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید براینکه  جمهوریت و اسلامیت دومقوله وابسته به انتخابات هستند، خاطرنشان‌کرد: حضور در این رویداد سیاسی و سرنوست‌ساز، همبستگی، انسجام، افزایش امنیت و اصلاح امور اصل را ایجاد می‌کند و به هیچ‌وجه نباید منجر به  اختلاف، تفرقه و تنازع بین مردم شود.

شاهرخی گفت: در کنار مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه تعیین ولی‌فقیه و نظارت بر کار ولی‌فقیه، وظیفه خبرگان است و باید در کنار انتخابات مجلس شورای اسلامی موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha