• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120502533
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن:

فعالیت‌های نامزدها در فضای مجازی و حقیقی رصد می‌شود

فعالیت‌های نامزدها در فضای مجازی و حقیقی رصد می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن با تأکید بر اینکه فعالیت‌های نامزدها و طرفداران آنها در فضای مجازی و حقیقی رصد می‌شود، گفت: با متخلفان انتخاباتی طبق قانون برخورد می‌شود.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تقدیر از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حامیان آنها به خاطر ایجاد شور، نشاط انتخاباتی و شعور سیاسی با هدف تبیین و تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: برابر ماده ۸۲ قانون انتخابات هر گونه تخریب، تهدید، هتک حرمت و حیثیت اشخاص حقیقی و حقوقی و یا نوشتن و اظهار مطالب خلاف واقع توسط نامزدها، احزاب و گروه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی جرم است و طبق مقررات و بدون اغماض با آنها برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: مردم شریف و نجیب شهرستان رزن استحضار دارند کاندیداها خود را نامزد مجلس کرده‌اند، مجلسی که به تعبیر امام راحل عصاره فضائل ملت است بنابراین مقدمه چنین جایگاهی برای نامزدهای آن جایگاه، رعایت اخلاق اسلامی و التزام به قانون است پس باید این مهم مورد دقت و توجه قرار گیرد.

فرماندار رزن ضمن تقدیر از نامزدها و طرفداران آنها که به قانون و اخلاق اسلامی التزام عملی دارند، گفت: سایر نامزدها و طرفداران آنها نیز باید چهارچوب قانون را رعایت کنند، به طور حتم عدم رعایت ماده ۸۲ قانون انتخابات مجلس بداخلاقی‌های انتخاباتی و اظهار هرگونه مطلبی که موجب ناامیدی مردم شود و مخالف منویات رهبری باشد، در پیشگاه مردم مورد اقبال نخواهد بود.

غفاری‌آثار در ادامه  از اختصاص ۸۲ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان رزن برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و یادآور شد: ۳۹ شعبه به بخش مرکزی، ۳۲ شعبه به بخش سردرود و ۱۱ شعبه به بقراطی اختصاص دارد ضمن اینکه ۵۹ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار خواهد بود.

وی با اشاره به رقابت ۴۰ نفر از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده نهایی حوزه انتخابیه رزن و درگزین مطرح کرد: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور ۱۱ اسفندماه در حوزه انتخابیه رزن و درگزین پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha