• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402120502581
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان:

هموارترین و اثربخش‌ترین راه توسعه کشور شرکت در انتخابات است

هموارترین و اثربخش‌ترین راه توسعه کشور شرکت در انتخابات است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: جامعه فرهنگ و هنر و رسانه به عنوان گروه اثرگذار جامعه باید از هر فرصتی برای توسعه و پیشرفت جامعه به خصوص نسل جوان کشور استفاده کنند و هموارترین و اثربخش‌ترین راه تأمین این خواسته، شرکت در انتخابات است.

سعید ضابطی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات واجد دو مسئله بسیار حائز اهمیت است. مسئله اول شرکت مردم در انتخابات و مسئله دوم شناخت و تشخیص نامزد اصلح که کار بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای مردم و منطقه جغرافیایی نامزدها است.

وی تصریح کرد: شرط لازم برای شناخت نامزد اصلح، روشنگری، تحقیق، شناخت، عدم توجه به جناح و خط‌مشی فکری و سیاسی، توجه به برنامه‌های نامزد، تقوا، توانایی پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلابی و اسلامی، پیروی از ولایت‌فقیه و خدمت صادقانه به مردم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، افزود: توجه به چهار اولویت مهم «مشارکت حداکثری»، «سلامت» انتخابات»، «امنیت انتخابات» و رقابت سالم» می‌تواند انتخابات سالم و باشکوه را به همراه داشته باشد.

ضابطی تأکید کرد: همه اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان کاشان، عزم و تلاش خود را با استفاده از هنر و تولیدات هنری در خصوص مشارکت حداکثری و ایجاد فضای رقابتی سالم به کار بگیرند تا به لطف پروردگار متعال روزهای درخشان و افق تابناکی را بر آسمان فرهنگ هنر و رسانه ایران عزیز و شهرستان کاشان شاهد باشیم.

وی گفت: جامعه فرهنگ و هنر باید فرصت و بستری را که برای تعیین سرنوشت منطقه فرهنگی کاشان مهیا شده است با حضور حداکثری خود به‌عنوان نمایندگان این اداره و با انتخاب فرد صالح و توانمند، آینده منطقه به ویژه در حوزه فرهنگی و هنری را به نیکی رقم بزنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، اظهار کرد: حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی تضمین کننده امنیت کشور است زیرا دشمنان ایران اسلامی از پشتوانه مردمی نظام  هراس دارند.

ضابطی تصریح کرد: انتخابات، مهم‌ترین راهکار در یک نظام مردمی است که می‌تواند توسعه و پیشرفت جامعه را تأمین کند و حضور پرشور، حماسی و مشارکت حداکثری در انتخابات، پیروزی دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha